1
Yvonne -
4 months ago
(Translated by Google) Unfortunately I have to give one star, I really wanted to go to this museum with my girlfriend during our stay in Düsseldorf, but when we got there, we found the doors closed. But according to Google it was open ????????u200d♀️ When I emailed me asking if they were permanently closed because we were standing in front of the door and there was no sign pointing to anything there, I only got a brief answer that they would be back from 4 p.m there would be and you can only buy tickets online.
Sorry, but even today with or after Corona, I still prefer to pay in cash and I expect a museum to keep its opening times up to date. After all, a ticket would have cost a whopping €24.90... If there had been at least an apology, it would have been good, but apparently they don't value individual customers. For that reason alone I would never recommend it!!! It's a real pity... You've probably earned enough from it....
(Original)
Leider muss ich einen Stern vergeben, ich wollte bei unserem Düsseldorf Aufenthalt unbedingt mit meiner Freundin in dieses Museum, doch als wir dort ankamen, standen wir vor verschlossenen Türen. Laut Google war aber geöffnet ????????u200d♀️ Auf meine Email-Anfrage, ob sie dauerhaft geschlossen hätten, da wir vor der Tür standen und dort auch kein Hinweisschild auf irgendwas hingedeutet hat, bekam ich nur eine knappe Antwort, dass sie ab 16 Uhr wieder da wären und man nur online Tickets kaufen kann.
Sorry, aber auch heute mit oder nach Corona, bezahle ich immer noch lieber bar und von einem Museum erwarte ich, dass es die Öffnungszeiten auf dem neusten Stand hält. Ein Ticket hätte immerhin stolze 24,90€ gekostet... Wenn es zumindest eine Entschuldigung gegeben hätte, wäre es ja schon gut gewesen, aber anscheinend legt man auf einzelne Kunden keinen Wert. Alleine aus diesem Grund würde ich es nie empfehlen!!! Echt schade... Man hat wohl schon genug daran verdient....