Fleurs de Paris

Carlspl. 3, 40213 Düsseldorf, Germany
Florist
User Reviews

1 Lars “larsmania” Thamm - 2 months ago

(Translated by Google) Unfortunately I only read the reviews after my disastrous experience, in fact it is a disaster. The service is abysmal, parcels are sent to completely wrong addresses even though the correct address was entered and nobody can be reached on the hotline either.

Absolutely underground!

Customer service at its worst!

At least, after an odyssey, the package has arrived at the recipient.

(Original)
Leider habe ich erst nach meiner katastrophalen Erfahrung die Bewertungen gelesen, tatsächlich ist es eine Katastrophe. Der Service ist unterirdisch, Pakete werden an komplett falsche Adressen geschickt, obwohl die richtige Adresse eingegeben wurde und an der Hotline erreicht man auch niemanden.

Absolut unterirdisch!

Kundenservice vom aller schlechtesten!

Wenigstens ist nach einer Odyssee das Paket bei der Empfängerin angekommen.

1 Tomas D. - 4 months ago

(Translated by Google) STOP! STOP! HANDS OFF!

The company appears to be on the verge of bankruptcy. The hotline is dead, the email address is switched off, even Paypal doesn't get anywhere with them. It's also a strange business idea. But if it's so overpriced, then please behave sensibly.

I'll get the money back before the insolvency administrator gets involved...

(Original)
STOP! HALT! FINGER WEG!

Das Unternehmen steht augenscheinlich kurz vor dem Ruin. Die Hotline tot, die Mailadresse abgeschaltet, selbst Paypal erreicht nichts bei denen. Ist ja auch eine seltsame Geschäftsidee. Aber wenn schon so überteuert, dann doch bitte vernünftig benehmen.

Das Geld hole ich mir wieder, bevor der Insolvenzverwalter eingeschaltet wird…

1 H. Angelika - 8 months ago

(Translated by Google) For two months I have been trying to get my money back for the goods that I have not even received.
I don't get a response to any of my emails.
I am speechless how unprofessional a company can be!
I certainly won't see my money again.
I am very disappointed and will never order again.

(Original)
Seit zwei Monaten versuche ich mein Geld für die Ware, die ich nicht mal erhalten habe, zurückzufordern.
Ich bekomme auf keine meine Emails eine Rückmeldung.
Ich bin sprachlos wie un professionell ein Unternehmen nur sein kann!
Mein Geld werde ich mit Sicherheit auch nicht mehr sehen.
Bin sehr enttäuscht und werde nie wieder bestellen.

1 Atilla Oezkacar - 10 months ago

(Translated by Google) I can hardly put into words my disappointment and dissatisfaction.
The goods were ordered over 2 weeks ago, but the paid items have not yet arrived. Furthermore, the hotline is a pure fake, because nobody can be reached via it. In addition, it does not respond to emails at all.
Just poorly sleepy. I can only advise against everyone. A pure disappointment for the company.

(Original)
Ich kann meine Enttäuschung und meine Unzufriedenheit kaum in Worte fassen.
Vor über 2 Wochen ware bestellt, welches bezahlt aber bis heute nicht eingetroffen ist. Des Weiteren ist die Hotline ein reines Fake, denn über diese ist niemand erreichbar. Hinzu kommt, dass auf E-Mails überhaupt nicht reagiert.
Einfach nur mangehlaft. Kann ich jedem nur abraten. Eine reine Enttäuschung das Unternehmen.

1 Björn Ferner - a year ago

(Translated by Google) Ordered roses for 300 euros.
The shipment came quite quickly, but unfortunately 7 roses were completely crushed because there was not enough protection in the box. I am very disappointed as it was intended as a gift. I'm curious how the exchange will work out. For this price, this shipping without proper packaging is really sad.

Now I got the replacement delivery, what can I say? The flowers are even more damaged than when they were first delivered, what a pity.

Unbelievable but true, the company then also charged me for the return shipment from UPS and returned too little money.
With the agreement of the customer service, you should have paid the UPS bill of fleurs de paris, this has not happened. Absolute cheek.

There are comparable goods at better prices and certainly better customer service.
It's hard to believe that such a company can afford such campaigns in corona times.

(Original)
Habe Rosen für 300 Euro bestellt.
Die Sendung kam recht zügig, aber leider waren 7 Rosen komplett zerdrückt, da im Karton kein auszureichender Schutz vorhanden war. Bin sehr enttäuscht, da es als Geschenk gedacht war. Ich bin gespannt, wie sich der Umtausch gestaltet. Für diesen Preis ist dieser Versand ohne richtige Verpackung wirklich traurig.

Nun habe ich die Ersatzlieferung bekommen, was soll ich sagen? Die Blumen sind noch mehr beschädigt als bei der ersten Lieferung, echt schade.

Unglaublich aber wahr, die Firma hat mir danach auch noch die Rücksendung von UPS in Rechnung gestellt und zu wenig Geld rücküberwiesen.
Mit Absprache des Kundendienstes sollte dir UPS Rechnung von fleurs de paris beglichen werden, dies ist nicht geschehen. Absolute Frechheit.

Es gibt vergleichbare Waren zu besseren Preisen und bestimmt auch besserem Kundenservice.
Kaum zu glauben, dass sich solch ein Unternehmen solche Aktionen zu corona Zeiten leisten kann.

5 Melanie Koszyk - a year ago

(Translated by Google) My delivery unfortunately arrived damaged, but after contacting me there was a very quick answer and an uncomplicated replacement delivery. Super Service!!!
The roses are really beautiful!
Clear purchase recommendation!

(Original)
Meine Lieferung kam leider beschädigt an, aber es gab nach Kontaktaufnahne eine sehr schnelle Antwort und eine unkomplizierte Ersatzlieferung. Super Service!!!
Die Rosen sind wirklich wunderschön!
Klare Kaufempfehlung!

5 Setareh Jokar - 3 years ago

(Translated by Google) Great shop, I have already bought and given flowers several times, I also own 2 boxes and am thrilled every day !!! The advice is always friendly and very patient with me :-) the ladies have a great taste and make every effort to find the right one. I am really excited about great product, nice staff and a beautiful shop with a sensual atmosphere # I Love it !!!

(Original)
Toller Laden , ich habe schon mehrmals Blumen gekauft und verschenkt, besitze auch selbst 2 Boxen und bin jeden Tag begeistert!!! Die Beratung ist immer freundlich und sehr geduldig mit mir :-) die Damen haben einen tollen Geschmack und geben sich besonders viel Mühe das Richtige zu finden. Ich bin wirklich begeistert tolles Produkt, nettes Personal und ein wunderschöner Laden mit sinnlicher Atmosphäre # I Love it!!!

Map Location
Nearby Places

Enzo Trattoria
Carlspl. 22-23, 40213 Düsseldorf, Germany

Laura's Deli
Carlspl. 1, 40213 Düsseldorf, Germany

Dauser
Carlspl. 4, 40213 Düsseldorf, Germany

Yomaro
Carlspl. 6b, 40213 Düsseldorf, Germany

Bastians Bäckerei
Carlspl. 24, 40213 Düsseldorf, Germany

Gaststätte Zum Franz
Berger Str. 33, 40213 Düsseldorf, Germany

Cøffe
Benrather Str. 6B, 40213 Düsseldorf, Germany

Bob & Mary
Berger Str. 35, 40213 Düsseldorf, Germany

Weinlokal Galerie am Karlplatz
Benrather Str. 6B, 40213 Düsseldorf, Germany

HeimWerk Altstadt
Hafenstraße 9, 40213 Düsseldorf, Germany