1
Björn Ferner -
a year ago
(Translated by Google) Ordered roses for 300 euros.
The shipment came quite quickly, but unfortunately 7 roses were completely crushed because there was not enough protection in the box. I am very disappointed as it was intended as a gift. I'm curious how the exchange will work out. For this price, this shipping without proper packaging is really sad.
Now I got the replacement delivery, what can I say? The flowers are even more damaged than when they were first delivered, what a pity.
Unbelievable but true, the company then also charged me for the return shipment from UPS and returned too little money.
With the agreement of the customer service, you should have paid the UPS bill of fleurs de paris, this has not happened. Absolute cheek.
There are comparable goods at better prices and certainly better customer service.
It's hard to believe that such a company can afford such campaigns in corona times.
(Original)
Habe Rosen für 300 Euro bestellt.
Die Sendung kam recht zügig, aber leider waren 7 Rosen komplett zerdrückt, da im Karton kein auszureichender Schutz vorhanden war. Bin sehr enttäuscht, da es als Geschenk gedacht war. Ich bin gespannt, wie sich der Umtausch gestaltet. Für diesen Preis ist dieser Versand ohne richtige Verpackung wirklich traurig.
Nun habe ich die Ersatzlieferung bekommen, was soll ich sagen? Die Blumen sind noch mehr beschädigt als bei der ersten Lieferung, echt schade.
Unglaublich aber wahr, die Firma hat mir danach auch noch die Rücksendung von UPS in Rechnung gestellt und zu wenig Geld rücküberwiesen.
Mit Absprache des Kundendienstes sollte dir UPS Rechnung von fleurs de paris beglichen werden, dies ist nicht geschehen. Absolute Frechheit.
Es gibt vergleichbare Waren zu besseren Preisen und bestimmt auch besserem Kundenservice.
Kaum zu glauben, dass sich solch ein Unternehmen solche Aktionen zu corona Zeiten leisten kann.