Asia Haus

Finkenstraße 25, 47057 Duisburg, Germany
Asian restaurant
User Reviews

5 Daniel Bo - 11 months ago

(Translated by Google) Very good duck! Crunchy - good portion. Plenty of vegetables, delicious sauce (extra sauce was even served), nice service, EC card payment possible.

(Original)
Sehr gute Ente! Knusprig - gute Portion. Reichlich Gemüse, leckere Sauce (wurde sogar extra Sauce serviert), netter Service, EC-Kartenzahlung möglich.

5 sina souzani - 7 months ago

(Translated by Google) Everything exemplary and perfect. Great food, nice service and fair price.

(Original)
Alles vorbildlich und perfekt. Tolles Essen, nette Bedienung und fairer Preis.

5 Deva Sch. - a year ago

(Translated by Google) Delicious!

(Original)
Sehr lecker!

1 Michael S. - 8 months ago

(Translated by Google) Eaten 6 spring rolls of very poor quality for just under 10 euros, 4 of them cost 7 euros and were called special spring rolls and 2 normal spring rolls cost 2.80 euros as a duo. There was no sign of the alleged filling, the rolls were almost empty inside.
Not even 1 euro would have been justified for everything and even frozen goods are clearly better in quality in comparison! All 6 reels were also visually identical, but had different prices and names.
WHAT A SHAME!

(Original)
Für knapp 10 Euro 6 qualitativ sehr schlechte Frühlingsrollen gegessen, 4 davon kosteten 7 Euro und nannten sich Spezial Frühlingsrollen und 2 normale Frühlingsrollen kosteten als Duo 2,80 Euro. Von der angeblichen Füllung war nichts zu sehen, die Rollen waren fast leer innen.
Für alles wäre nicht mal 1 Euro gerechtfertigt gewesen und da ist sogar Tiefkühlware im Vergleich noch qualitativ klar besser! Alle 6 Rollen waren zudem optisch identisch, aber hatten verschiedene Preise und Namen.
SCHADE!

4 Benjamin Schmidt - a month ago

(Translated by Google) Yes it was good and it tasted good.
The service is nice.

(Original)
Ja war gut und es hat geschmeckt.
Die Bedienung ist nett.

5 Sabrina Wirbelau - 10 months ago

(Translated by Google) I always love to order here, everything tastes fantastic! Unfortunately, I had to wait 1 ½ hours today when I called to ask how long it would take (2nd time), no one answered
And when I then waited another 15 minutes, the supplier was very annoyed and first wanted the money, which I am used to in a different way, but not so wild

As I said, great food for that there are 5 stars
If the delivery time is already 1 hour then I don't want to wait another 45 minutes
Maybe there is room for improvement in that regard

(Original)
Ich bestelle immer sehr gern hier schmeckt alles fantastisch! Nur musste ich leider heute 1 ½ Stunden darauf warten als ich dort angerufen habe um mich zu erkundigen wie lang es noch dauern würde (2.mal) ging keiner ran
Und als ich dann weitere 15 min. Wartete kam es dann der Lieferant war sehr genervt und wollte erst das Geld was ich ansich anders gewohnt bin aber halb so wild

Wie gesagt essen super dafür gibt es 5 Sterne
Wenn die Lieferzeit schon 1 Std beträgt dann möchte ich nicht noch weitere 45 min warten
Vllt kann man sich in der Hinsicht etwas verbessern

1 Chri Zy - 9 months ago

(Translated by Google) Yes, we (Th. M. and I) waited 60 minutes in the LOCAL today until the meal came. At around 2 p.m. we finally had our ridiculous 24 pieces of Maki (12 pieces), Nigiri (4 pieces) and Inside Out (8 pieces). You weren't there at the time, but delivered Lieferando.
"May take a while" does not imply an hour. Especially because YOU knew how big the Lieferando order is and in no way pointed us to a waiting time of more than 30 minutes. We would have left instead of sucking on a Coke for 60 minutes!
I actually associate Japan with courtesy and courtesy, with honor and respect. None of this has become part of us today. Unfortunately the sushi was good, but you lost us as a customer.
Think about which customers bring more sales in the long run: The customers who click on the Internet or the customers who are in your area and like to eat in your local restaurant?

How do YOU u200bu200bknow that, young woman ??? They were not there! Please complain to Google! I'm looking forward. I bet Google has better things to do than defend places with poor service!

(Original)
Jawohl, 60 Minuten haben wir (Th. M. und ich) heute IM LOKAL gewartet bis das Essen kam. Um ca. 14 Uhr hatten wir endlich unsere lächerlichen 24 Stückchen Maki (12 Stk.), Nigiri (4 Stk.) und Inside Out (8 Stk.). Sie waren zu der Zeit ja nicht vor Ort sondern haben Lieferando ausgeliefert.
"Kann etwas dauern" impliziert keine Stunde. Vor Allem, weil SIE wussten wie groß die Lieferando-Bestellung ist und uns in keinster Weise auf eine Wartezeit von mehr als 30min hingewiesen haben. Wir wären dann nämlich wieder gegangen, anstatt 60min an einer Cola zu nuckeln!
Ich verbinde Japan eigentlich mit Höflichkeit und Zuvorkomnis, mit Ehre und Respekt. Nichts davon ist uns heute zu Teil geworden. Leider war das Sushi gut, trotzdem haben Sie uns als Kunden verloren.
Denken Sie mal darüber nach welche Kunden auf Dauer mehr Umsatz bringen: Die Kunden die im Internet klicken oder die Kunden, die in Ihrer Umgebung unterwegs sind und gerne vor Ort in Ihrem Lokal essen?

Wie wollen SIE das wissen, junge Frau??? Sie waren nicht da! Beschweren Sie sich doch bitte bei Google! Ich freu' mich darauf. Ich wette Google hat besseres zu tun, als Lokale mit schlechtem Service zu verteidigen!

Map Location
Nearby Places

Panda Snack Bar
Finkenstraße 25, 47057 Duisburg, Germany

finkenkrug
Sternbuschweg 71, 47057 Duisburg, Germany

Pizzeria Grill Suraj
Sternbuschweg 77, 47057 Duisburg, Germany

Deniz Grill
Sternbuschweg 64, 47057 Duisburg, Germany

Flotte Theke
Sternbuschweg 89, 47057 Duisburg, Germany

Pizzeria Palma D'oro
Sternbuschweg 54, 47057 Duisburg, Germany

Copenhagen Coffee Lab
Sternbuschweg 54, 47057 Duisburg, Germany

CrossFit Duisburg
Sternbuschweg 41B, 47057 Duisburg, Germany

University of Duisburg-Essen - Building LX
Lotharstraße 55-65, 47057 Duisburg, Germany

Bürgerhof
Sternbuschweg 97, 47057 Duisburg, Germany