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Chri Zy -
9 months ago
(Translated by Google) Yes, we (Th. M. and I) waited 60 minutes in the LOCAL today until the meal came. At around 2 p.m. we finally had our ridiculous 24 pieces of Maki (12 pieces), Nigiri (4 pieces) and Inside Out (8 pieces). You weren't there at the time, but delivered Lieferando.
"May take a while" does not imply an hour. Especially because YOU knew how big the Lieferando order is and in no way pointed us to a waiting time of more than 30 minutes. We would have left instead of sucking on a Coke for 60 minutes!
I actually associate Japan with courtesy and courtesy, with honor and respect. None of this has become part of us today. Unfortunately the sushi was good, but you lost us as a customer.
Think about which customers bring more sales in the long run: The customers who click on the Internet or the customers who are in your area and like to eat in your local restaurant?
How do YOU u200bu200bknow that, young woman ??? They were not there! Please complain to Google! I'm looking forward. I bet Google has better things to do than defend places with poor service!
(Original)
Jawohl, 60 Minuten haben wir (Th. M. und ich) heute IM LOKAL gewartet bis das Essen kam. Um ca. 14 Uhr hatten wir endlich unsere lächerlichen 24 Stückchen Maki (12 Stk.), Nigiri (4 Stk.) und Inside Out (8 Stk.). Sie waren zu der Zeit ja nicht vor Ort sondern haben Lieferando ausgeliefert.
"Kann etwas dauern" impliziert keine Stunde. Vor Allem, weil SIE wussten wie groß die Lieferando-Bestellung ist und uns in keinster Weise auf eine Wartezeit von mehr als 30min hingewiesen haben. Wir wären dann nämlich wieder gegangen, anstatt 60min an einer Cola zu nuckeln!
Ich verbinde Japan eigentlich mit Höflichkeit und Zuvorkomnis, mit Ehre und Respekt. Nichts davon ist uns heute zu Teil geworden. Leider war das Sushi gut, trotzdem haben Sie uns als Kunden verloren.
Denken Sie mal darüber nach welche Kunden auf Dauer mehr Umsatz bringen: Die Kunden die im Internet klicken oder die Kunden, die in Ihrer Umgebung unterwegs sind und gerne vor Ort in Ihrem Lokal essen?
Wie wollen SIE das wissen, junge Frau??? Sie waren nicht da! Beschweren Sie sich doch bitte bei Google! Ich freu' mich darauf. Ich wette Google hat besseres zu tun, als Lokale mit schlechtem Service zu verteidigen!