5 Andy D - 5 years ago
super :)
5 Andy D - 5 years ago
super :)
3 Toddi - 5 years ago
(Translated by Google) I am very satisfied. Hospital stop.
I found the patients much worse:
Only moan! Everyone is the most important himself and wants everything now and immediately, even if the booth is full of waves. Everyone feels like at the hotel reception.
The 1-star complainers don't really surprise me.
(Original)
Bin ganz zufrieden. Krankenhaus halt.
Viel schlimmer fand ich die Patienten:
Nur am motzen! Jeder ist selbst der wichtigste und will alles jetzt und sofort, auch wenn die Bude voll bin zum Abwinken ist. Fühlen sich alle wie an der Rezeption vom Hotel.
Da wundern mich die 1-sterne-Meckerer auch nicht wirklich.
1 Anniki Lee - 2 years ago
(Translated by Google) I guess I got into the window of time (7:30-10:30pm) where the staff go to the falafel shop before it's too late... In the ER waiting room, there were three people in front of me, now there are four with me, one of them has been sitting here for three hours, the prospect of alleviation of the need will probably last a while.
On another visit to the ER (pre-corona) I couldn't say anything to the contrary, but yesterday I heard people say that's how it is now with nurses and people with medical backgrounds in large metropolitan areas. -For real??
Also noted: After waiting 2.5 hours for a total of 3 patients, X-rays, examinations, bandages and crutches took only 15 minutes. Crazy?!
Little understanding from the non-medical staff who support the nurses in an annoyed tone.
I hope there will either be more staff, or more money for existing staff, or de-escalation training for security personnel.
(Original)
Ich bin wohl in dem Zeitfenster angekommen (19:30-22:30 Uhr) in dem die Angestellten zum Falafel Laden gehen bevor es zu spät ist... Im Wartezimmer der Notaufnahme waren vor mir drei Menschen, jetzt sind es mit mir vier, einer sitzt wohl seit drei Stunden hier, die Aussicht auf Linderung der Not dauert wohl noch eine Weile.
Bei einem anderen Besuch in der Notaufnahme (pre-Corona) konnte ich nichts gegenteiliges behaupten, aber gestern hörte ich die Leute sagen, dass ist jetzt so mit Pfleger*innen und Menschen mit Arzthintergrund in großen Ballungsräumen. -Wirklich??
Weiterhin angemerkt: Nach 2,5 Stunden warten bei insgesamt 3 Patienten ging es mit Röntgen, Untersuchung, Verband und Krücken in nur 15 Minuten. Verrückt?!
Wenig Verständnis vom nicht medizinischem Personal, die in einem genervten Ton die Pflegekräfte unterstützen.
Ich hoffe es wird entweder mehr Personal geben oder mehr Geld für das vorhandene Personal oder De-eskalationstraining für das Sicherheitspersonal.
5 Jenny Kraetzel - 5 years ago
(Translated by Google) I always feel that I am in good hands and treated competently. Even if there are understaffing you hardly notice it. Top nursing staff with friendliness and competence. The doctors nice and thoughtful. Thank you
(Original)
Fühle mich hier immer aufgehoben und kompetent behandelt. Selbst wenn unterbesetzung ist merkt man es kaum. Top Pflegepersonal mit freundlichkeit und Kompetenz. Die Ärzte nett und bedacht. Danke
1 Theresia Philipp - 6 years ago
(Translated by Google) I got there after a bad fall and was not taken seriously at all with my pain.
The foot was totally swollen and I could neither walk nor stand in pain. The doctor has sent me home without help again with the words. ... it is not broken, probably only slightly compressed. ... now I have to wear plaster for 4 to 6 weeks because my tarsus is broken.
Incomprehensible. I will not go there again!
Thank god I went somewhere else the next day.
(Original)
Ich kam nach einem schlimmen Treppensturz dahin und wurde mit meinen schmerzen überhaupt nicht ernst genommen.
Der Fuß war total geschwollen und ich konnte vor Schmerzen weder gehen noch stehen. Der Arzt hat mich ohne gehhilfe wieder nach hause geschickt mit den Worten. ... es ist nix gebrochen , wahrscheinlich nur bisschen gestaucht. ... nun muss ich 4bis 6 wochen einen Gips tragen weil meine Fußwurzel gebrochen ist.
Unfassbar. Ich geh da bestimmt nicht nochmal hin!
Gott sei dank bin ich direkt am nächsten tag woanders hin gegangen.
5 Rene Czernotzky - 3 years ago
(Translated by Google) I was just here with my wife because she had an accident and have driven specially from Nörvenich to here
All very friendly and funny net
But seriously in the matter very good and fast treatment
We can only recommend it
(Original)
Ich war grade mit meiner Frau hier da sie ein Unfall hatte und sind extra von Nörvenich bis hierher gefahren
Alle sehr net freundlich und lustig drauf
Aber auch ernst bei der Sache sehr gute und schnelle Behandlung
Wir können es nur empfehlen
1 Bilal Celik - 5 years ago
(Translated by Google) One of the worst paramedics ever!
You were not taken seriously by the front desk or by the doctor. One was sleeping and the other was busy with your kebab.
(Original)
Eines der schlechtesten Notärtzte überhaupt!
Man wurde weder von der Rezeption noch vom Artz ernst genommen. Der eine war am schlafen und der andere mit deinem Döner beschäftigt.
St. Franziskus-Hospital
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FRÖBEL kindergarten at St. Peter
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Anju
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Maspinzelo / Georgische_Tapas
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Notdienstpraxis Köln-Ehrenfeld
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Falafel König
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