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Melisa Muratovic -
3 weeks ago
(Translated by Google) I'm not a fan of Fleischhauer anyway because something always has to go wrong, but what happened to me today is the last!
1. Having Mr. Jung as a service advisor is definitely a big mistake. Customer care is not very important. Asking stupid questions let alone questioning something just because I'm a woman is very rude.
2. My car was handed in for inspection and the front wiper blades were also replaced. I was shocked to find that my windscreen was scratched from the middle to the side (wiping direction)!
I then informed Mr. Jung about it. The first statement this man makes is: "It wasn't us". In addition, the service manager was called in, who, by the way, is just as incompetent.
I had to explain to the gentlemen how windshield wipers work, that there is no service position for a Passat and that no damage to the windshield was noted when the vehicle was handed over! Allowing the customer to bear the costs just so that the gentlemen shine is just antisocial! Unfortunately, I will have to take legal action.
(Original)
Ich bin ja sowieso kein Fan von Fleischhauer weil jedes Mal etwas schief laufen muss, aber was mir heute passiert ist, ist das letzte!
1. Einen Herr Jung als Serviceberater ist definitiv ein großer Fehler. Kundenbetreuung wird nicht ganz groß geschrieben. Dumme Frage stellen geschweige denn etwas in Frage zu stellen nur weil ich eine Frau bin ist sehr unhöflich.
2. Mein Auto wurde zur Inspektion abgegeben, zusätzlich wurden die Wischblätter vorne ausgetauscht. Erschreckend stellte ich fest das meine Frontscheibe von der Mitte an bis zur Seite( Wischrichtung) zerkratzt war!
Darauf hin habe ich Herr Jung davon informiert. Die erste Aussage, die dieser Mann von sich gibt ist:,, wir waren das nicht“. Zusätzlich wurde der Serviceleiter mit dazu gerufen, der übrigens genau so unfähig ist.
Ich musste den Herrschaften erklären wie Scheibenwischer funktionieren, dass es keine Servicestellung bei einem Passat gibt und das bei der Übergabe des Fahrzeuges kein Schaden an der Windschutzscheibe vermerkt wurden ist! Den Kunden auf den Kosten sitzen zulassen, nur damit die Herrschaften glänzen, ist einfach nur Asozial! Leider Gottes werde ich rechtliche Schritte einleiten müssen.