4 Jaku Bui - 4 years ago
I went here in very early morning for my left hip MRT. The receptionist was very nice and friendly. MRT staff was also very friendly and careful. Thank God they speak English!
4 Jaku Bui - 4 years ago
I went here in very early morning for my left hip MRT. The receptionist was very nice and friendly. MRT staff was also very friendly and careful. Thank God they speak English!
5 Andy D - 5 years ago
super
5 Manuela Poppe - 5 months ago
(Translated by Google) I came spontaneously as an emergency on April 29th because I had an acute herniated disc. On the same day, the doctor applied for approval from my Techniker Krankenkasse for the operation. I was there on May 4th for the preliminary talk. Everyone was very friendly and helpful, although it was still a bit complicated with my health insurance that day. But everything worked. On May 5th I had an operation on the intervertebral disc. A great clinic with top doctors, great staff and a great concept. I'm better every day. Any time. Thank you for the incredibly quick help.
(Original)
Ich bin als Notfall am 29.4 ganz spontan ran gekommen da ich einen akuten Bandscheibenvorfall hatte. Der Arzt hat am selben Tag eine Einwilligung bei meiner Techniker Krankenkasse beantragt zur Operation . Ich bin am 4.5 zum Vorgespräch da gewesen. Alle waren sehr freundlich und Hilfsbereit obwohl es an dem Tag mit meiner Krankenkasse noch ein bisschen kompliziert war . Hat aber alles funktioniert. Am 5.5 bin ich an der Bandscheibe operiert worden. Eine tolle Klinik mit Top Ärzten ,tolles Personal und einem super Konzept. Mir geht es jeden Tag besser. Jederzeit wieder. Vielen Dank für die unglaubliche schnelle Hilfe.
5 Annegret Willschinski - a month ago
(Translated by Google) Great. Was by Dr. Munster operated on his knee. Would go to this clinic again and again. You feel very well cared for, and is well looked after. Thank you very much ????????????
(Original)
Super. Wurde von Dr. Münster am Knie operiert. Würde immer wieder in diese Klinik gehen. Man fühlt sich sehr gut aufgehoben, und wird super betreut. Vielen lieben Dank ????????????
5 Klaus ST - 2 months ago
(Translated by Google) Received in June from Dr. Stock got a new hip, everything went great! Clinic, nursing staff and physical well-being is top class! Can only recommend this clinic! Many Thanks !!
(Original)
Habe im Juni von Dr. Stock eine neue Hüfte bekommen, alles lief prima! Klinik, Pflegepersonal und leibliches Wohl ist Spitzenklasse! Kann diese Klinik nur empfehlen! Vielen Dank !!
2 Joerg H. Trauboth - 2 weeks ago
(Translated by Google) I had prepared this appointment thoroughly by sending the patient documents in advance. It was an MRI report and a therapy proposal. I wanted a second opinion. The secretariat assured me over the phone that the attending physician, Dr. infant who would receive information.
Then a 30 minute wait even with an appointment. Another 15 minutes waiting time in the treatment room. The parking meter was running outside, I wanted to leave. Then the doctor came. The delay was justified by an emergency, which, however, had to hold up during another visit. Up to this point still understandable
dr S. had no idea about the documents. They didn't get to him. That also seemed believable to me. Besides, he would want to get an idea for himself first anyway. But he just wasn't prepared. A prime example of inefficiency.
After all, he briefly looked at the papers on his screen. So they had arrived. The conversation with the doctor was fine. That's why two stars.
Where there are people, mistakes happen. Medical centers in particular are under insane pressure. Just a few minutes for each patient. I also don't claim to be treated like Podolski, which is advertised with pictures on the wall.
But shouldn't it be the aim of this private clinic to give every patient first-class care?
There are houses that realize this from start to finish. For example the Beta Clinic in Bonn. For me at least the last visit to the Atos Clinic in Cologne. Certainly not surgery. Confidence begins with preparation.
(Original)
Diesen Termin hatte ich gründlich vorbereitet, indem ich die Patienten - Dokumente vorab zu schickte. Es handelte sich um einen MRT Bericht und einen Therapievorschlag. Ich wollte eine Zweit - Meinung. Das Sekretariat sicherte mir telefonisch zu, dass der behandelnde Arzt, Dr. Säugling, die Informationen erhalten würde.
Dann 30 Minuten Wartezeit trotz Termin. Im Behandlungsraum weitere 15 Minuten Wartezeit. Draußen lief die Parkuhr, ich wollte wieder gehen. Dann kam der Arzt. Die Verspätung wurde mit einem Notfall begründet, der allerdings schon bei einem anderen Besuch her halten musste. Bis hierhin noch nachvollziehbar
Dr. S. hatte keine Ahnung von den Dokumenten. Sie seien bei ihm nicht angekommen. Das erschien mir auch glaubhaft. Außerdem würde er sich ohnehin selber zunächst ein Bild machen wollen. Aber er war eben nicht vorbereitet. Ein Paradebeispiel der Ineffizienz.
Immerhin sah er dann kurz die Papiere auf seinem Bildschirm ein. Sie waren also angekommen. Das Arzt-Gespräch war dann in Ordnung. Deswegen auch zwei Sterne.
Wo Menschen sind, passieren Fehler. Gerade Ärztehäuser stehen unter einem wahnsinnigen Druck. Für jeden Patienten nur wenige Minuten. Ich habe auch nicht den Anspruch, wie Podolski behandelt zu werden, mit dem man durch Bilder an der Wand wirbt.
Doch müsste es nicht der Anspruch dieser Privatklinik sein, jedem Patienten eine erstklassige Zuwendung zu geben?
Es gibt Häuser, die das von Anfang bis Ende realisieren. Zum Beispiel die Beta Klinik in Bonn. Für mich jedenfalls der letzte Besuch in der Atos Klinik Köln. Operation schon gar nicht. Das Vertrauen fängt bei der Vorbereitung an.
5 Uwe R. - 3 months ago
(Translated by Google) Due to wear and tear, I had a knee prosthesis fitted to my left. The surgery was performed by the team led by Dr. executed floor. Mediapark Clinic and Dr. Stock had been recommended to me by my orthopaedist, he was the best (and if a Gladbacher says that about a Cologne resident, then that means a lot - at least in the football world).
And yes, you can't do it any better:
Surgery without any problems, prosthesis fits as it should, pain almost completely eliminated by appropriate therapies, movement therapy started immediately after the surgery and the stay in the clinic conveys a feel-good atmosphere simply because the nurses are nice and try every wish to fulfill.
I'd say I'll be back (when it's time...)
(Original)
Aufgrund von Verschleiß wurde bei mir links eine Knieprothese eingesetzt. Die OP wurde vom Team um Dr. Stock ausgeführt. Mediaparkklinik und Dr. Stock waren mir von meinem Orthopäden empfohlen worden, er sei der Beste (und wenn das ein Gladbacher über einen Kölner sagt, dann heißt das - zumindest in der Fußballwelt - schon einiges).
Und ja, besser kann man es nicht machen:
OP ohne Probleme, Prothese sitzt wie sie soll, Schmerzen durch entsprechende Therapien fast vollkommen eliminiert, dadurch unmittelbar nach der OP bereits mit der Bewegungstherapie begonnen und der Aufenthalt in der Klinik vermittelt Wohlfühlatmosphäre allein schon, weil die Pfleger und Pflegerinnen nett sind und versuchen jeden Wunsch zu erfüllen.
Ich würde sagen, ich komme wieder (wenn es an der Zeit ist…)
MediaPark Klinik Kooperationspraxis für Anästhesiologie, Schmerztherapie
Im Mediapark 3, 50670 Köln, Germany
Mercato
Bremer Str. 5, 50670 Köln, Germany
Dr. med. Dent. Andre Melchior
Im Mediapark 4D, 50670 Köln, Germany
MPB Media Park Büro Business Center
Hansaring 61, 50670 Köln, Germany
August-Sander Park
Erftstraße, 50670 Köln, Germany
Tagesklinik am Hansaring Psychosomatik und Psychotherapie
Hansaring 55, 50670 Köln, Germany
MAYBACH Gastronomie GmbH
Maybachstraße 111, 50670 Köln, Germany
HANS IM GLÜCK - KÖLN Mediapark
Im Mediapark 1, 50670 Köln, Germany
Dr. med. Klaus Hebold
Im Mediapark 4D, 50670 Köln, Germany
Just Fit 18 Premium
Im Mediapark 4a, 50670 Köln, Germany