1
Amelia Pond (AmeliaJPond97) -
a year ago
(Translated by Google) I was treated extremely unfriendly, both by employees and by the managing director (or on behalf of him) in mail traffic. In addition, I had to continue paying without compensation in the event of a longer closure (before Corona). No official information why and how long they were closed.
Furthermore, the amount of the service fee and wear and tear fee was outrageous, especially when you consider how rancid and worn out the devices were.
The only good thing was probably the yoga class, which I always really enjoyed and which, overall, might justify the one star.
(Original)
Ich wurde extrem unfreundlich behandelt, sowohl von Mitarbeitern, als auch vom Geschäftsführer (oder im Namen dieses) im Mailverkehr. Zudem musste ich ohne Entschädigung bei längerer Schließung (vor Corona) weiterzahlen. Ohne offizielle Info warum und wie lange sie geschlossen hatten.
Desweiteren war die Höhe von Servicepauschale und Abnutzungsgebühr unverschämt, erst recht wenn man bedingt wie ranzig und abgenutzt die Geräte waren.
Das einzig gute war wohl der Yoga-Kurs den ich immer sehr genossen habe und der in Summe vielleicht den einen Stern rechtfertigt.