1
JJ Heldt -
4 months ago
(Translated by Google) With Frenzel Reisen KG, Bosch chose the wrong partner. Service orientation not given.
All Bosch Rexroth AG Sales Leaders from all over the world came together for a cozy evening at an event in the port region of Bremen. On the way home, Frenzel Reisen was supposed to take us to the Steigenberger Hotel every half hour from 12:00 p.m. to 3:30 a.m. Distance about 4 minutes. After the bus didn't run at 1:30 am and I was already waiting in the cold at 1:20 am, the bus came at 1:45 am to drive people at 2:00 am. The bus driver didn't agree to take us quickly to the Steigenberger Hof, although his colleague simply didn't show up at 1:30 a.m. That was not only annoying, but the bus driver also showed a very unpleasant service orientation. I would therefore recommend that Frenzel Reisen should not be one of your preferred bus companies.
(Original)
Bosch hat mit Frenzel Reisen KG den falschen Partner gewählt. Serviceorientierung nicht gegeben.
Weltweit waren alle Bosch Rexroth AG Sales Leaders zu einem Event in der Hafenregion Bremens zu einem gemütlichen Abend beisammen. Auf dem Heimweg sollte uns Frenzel Reisen jede halbe Stunde ab 12:00 Uhr bis 3:30 Uhr morgens in das Steigenberger Hotel bringen. Entfernung circa 4 Minuten. Nachdem der Bus um 1:30 Uhr nicht fuhr und ich bereits um 1:20 Uhr in der Kälte gewartet habe, kam der Bus um 1:45 Uhr, um die Leute um 2:00 Uhr zu fahren. Der Busfahrer hat sich nicht bereit erklärt uns schnell zum Steigenberger Hof zu bringen, obwohl sein Kollege um 1:30 Uhr einfach nicht erschien. Das war nicht nur ärgerlich, sondern der Busfahrer hat auch eine sehr unschöne Service Orientierung an den Tag gelegt. Ich würde daher empfehlen, dass Frenzel Reisen nicht zu ihren bevorzugten Busunternehmen zählen dürfte.