5 Silke - 2 years ago
Modern
5 Silke - 2 years ago
Modern
5 Merci Meyer - 4 months ago
(Translated by Google) Superb service! The problem with the shoes was solved even though they were purchased in Italy. I recommend!
(Original)
Rewelacyjna obsługa! Udało się rozwiązać problem z butami, mimo iż były zakupione we Włoszech. Polecam!
5 David Knie - 11 months ago
(Translated by Google) Bought shoes online. The sole came off after about 5 months.
However, the on-site employee knew how long it was currently taking to complain online, so he exchanged the goods directly.
Best guy. Best store, I know why I've been a customer of yours for years.
(Original)
Habe Schuhe Online gekauft. Nach ca. 5 Monaten hat sich die Sohle gelöst.
Der Mitarbeiter vor Ort wusste aber wie lange es zur Zeit Online dauert zu Reklamieren also hat er direkt umgetauscht.
Bester Typ. Bester Laden ich weiß warum ich seit Jahren Kunde bei euch bin.
5 Sarah Liebau - 2 years ago
(Translated by Google) Got a new pair of shoes there, nice shop and friendly staff
(Original)
Habe mir dort ein neues paar Schuhe geholt, schöner Laden und freundliches Personal
1 Mathis Mueller - 2 years ago
(Translated by Google) I have been waiting for the reimbursement of € 300 for about 2 months now after I have returned my shoes because they did not fit. In the meantime, I phoned customer service at around 10 a.m., which promised me that my reimbursement would start again, but nothing was still transferred. I can only 100% of anyone who is considering ordering or buying something here, because obviously no finger is bent to give the customer the due refund. Never received a worse service than with footlocker.
(Original)
Ich warte nun seit ca. 2 Monaten auf die Erstattung von 300€, nachdem ich meine Schuhe zurückgeschickt habe, weil sie nicht passten. Mittlerweile habe ich an die 10h mit Kundenservice telefoniert, welche mir versprachen, dass meine Erstattung neu gestartet wurde, allerdings wurde immer noch nichts überwiesen. Ich kann nur jedem, der überlegt hier was zu bestellen, oder zu kaufen zu 100% davon abraten, weil sich offensichtlich kein Finger gekrümmt wird, um dem Kunden die zustehende Rückerstattung zukommen zu lassen. Noch nie einen schlechteren Service als bei footlocker erhalten.
1 Houzan Hasan - 10 months ago
(Translated by Google) Although they have to be open until 7 p.m., they just close the shop at 6 p.m. even though there were a lot of customers
(Original)
Obwohl die bis 19 Uhr auf haben müssen die machen einfach um 18 Uhr den Laden zu obwohl viele Kunden da waren
1 Jack-Jones - 2 years ago
(Translated by Google) Wanted to spend 180 € for the Ultra Boost 20, unfortunately the sellers were so busy with themselves that we then left the shop. We came back an hour later and wanted to give the sellers another chance. This time there were three sellers. But unfortunately they were busy with themselves again. We were the only customers in the store! That's how quickly you lose sales of € 180. If you could give zero stars I would give zero.
(Original)
Wollten 180€ für den Ultra Boost 20 ausgeben leider waren die Verkäufer so mit sich selbst beschäftigt das wir den Laden daraufhin verlassen haben. Eine Stunde später kamen wir dann wieder und wollten den Verkäufern eine weiter Chance geben. Dieses Mal waren es drei Verkäufer. Die aber leider wieder mit sich selbst beschäftigt waren. Wir waren die einzigen Kunden im Laden! So schnell verliert man den Umsatz von 180€. Könnte man Null Sterne geben würde ich Null geben.
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Schüsselkorb 24, 28195 Bremen, Germany
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