5 Mohamed Al Hussein - a month ago
Tasty food and great service
5 Mohamed Al Hussein - a month ago
Tasty food and great service
1 suhail Moh - 9 months ago
Have had a bad Experience
1 Laurenz Oberhaus - 2 months ago
(Translated by Google) Ordered the steakhouse burger twice - the one that arrived was inedible.
If I had wanted a Mettburger I would have ordered one.
Thank you never again.
(Original)
2 x den Steakhouse burger bestellt - das angekommene ist unbeschreiblich ungenießbar.
Hätte ich einen Mettburger gewollt hätte ich einen bestellt.
Vielen Dank nie wieder.
1 Mell10 cuc - 4 months ago
(Translated by Google) Well called after 1.5 hours and asked where the food was because 1 hour was given. The gentleman on the phone said the driver was on his way and should ring any moment. After two hours they were there.
Too bad. Actually really like the food.
(Original)
Naja nach 1,5 Stunden angerufen und gefragt, wo das Essen bleibt, da 1 Stunde angegeben war. Der Herr am Telefon sagte, dass der Fahrer unterwegs sei und jeden Moment klingeln müsste. Nach zwei Stunden waren sie dann da.
Schade. Mag das Essen eigentlich sehr.
2 St F - 4 months ago
(Translated by Google) At first we were very convinced, but unfortunately the quality has decreased in several respects.
The menu has become more and more extensive, so that some of the employees themselves do not even know the dishes. The price structure is opaque, if you pick it up yourself, a higher price is sometimes quoted than it is online.
With the growth of the shop and the menu, the service has also become chaotic, long waiting times and forgotten special requests are unfortunately the rule.
Last but not least, the welcome cardboard boxes have now been replaced with styrofoam, and the quality of the fries has also declined.
In terms of taste, there are many delicious dishes, but we will still do without the shop in the future.
(Original)
Anfangs waren wir sehr überzeugt, leider hat die Qualität in mehreren Punkten nachgelassen.
Die Karte wurde immer umfangreicher, sodass die Mitarbeiter selbst die Gerichte zum Teil gar nicht kennen. Die Preisstruktur ist undurchsichtig, bei Selbstabholung wird z.T. ein höherer Preis genannt als er online steht.
Mit dem Wachstum des Ladens und der Karte ist auch der Service chaotisch geworden, lange Wartezeiten und vergessene Sonderwünsche sind leider die Regel.
Zu guter Letzt wurden nun auch noch die begrüßenswerten Pappschachteln durch Styropor ausgetauscht, außerdem hat die Qualität der Pommes nachgelassen.
Geschmacklich gibt es viele leckere Gerichte, aber trotzdem werden wir in Zukunft auf den Laden verzichten.
1 Joanne Stenzel - 6 months ago
(Translated by Google) Tried three times, after all, all good things come in threes. Either something was always missing or the delivery took well over 90 minutes and the food was cold. If you call that something is missing, it will be discussed first. If anyone ever answers the phone. catastrophe
(Original)
Drei Mal probiert, alle guten Dinge sind schließlich drei. Entweder hat immer was gefehlt oder die Lieferung hat weit über 90 Minuten gedauert und das Essen war kalt. Wenn man anruft dass etwas fehlt wird erstmal diskutiert. Wenn überhaupt jemand ans Telefon geht. Katastrophe
1 Ferzo - 5 months ago
(Translated by Google) The food itself is okay, the owners and the team are friendly and accommodating.
Unfortunately, the delivery service is an absolute disaster.
The first order came after about 120 minutes instead of the specified 60 - the food was cold or lukewarm at most. The second order came after about 150 minutes - parts of the order were forgotten. As a gesture of goodwill we were then allowed to order the same thing for free on another day. Delivery also took 2 1/2 hours. We were prepared to have the food here for breaking the fast, which we had to put back almost 1 1/2 hours thanks to the unreliable delivery service.
If three orders come with massive delays, this is no longer the exception, but the rule.
In view of the circumstances, more than one star can unfortunately not be awarded.
(Original)
Das Essen an sich ist in Ordnung, auch die Inhaber und das Team sind freundlich und entgegenkommend.
Leider ist der Lieferservice eine absolute Katastrophe.
Die erste Bestellung kam nach etwa 120 Minuten statt den angegebenen 60 - das Essen war kalt bis maximal lauwarm. Die zweite Bestellung kam nach etwa 150 Minuten - Teile der Bestellung wurden vergessen. Auf Kulanz durften wir dann das gleiche kostenlos an einem anderen Tag bestellen. Auch hier hat die Lieferung 2 1/2h gedauert. Wir hatten uns darauf eingestellt, das Essen zum Fastenbrechen hier zu haben, welches wir dank dem unzuverlässigen Lieferdienst fast 1 1/2h zurückstellen mussten.
Wenn drei Bestellungen mit massiver Verspätung kommen, ist das nicht mehr die Ausnahme, sondern die Regel.
Angesichts dieser Umstände kann mehr als ein Stern leider nicht vergeben werden.
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Goerdtstraße 37, 44803 Bochum, Germany
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Liebfrauenstraße 36, 44803 Bochum, Germany
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Wittener Str. 92, 44789 Bochum, Germany