3 Martin Kroeger - 7 months ago
(Translated by Google) Poorly organized shipping - catastrophic information behavior
3 beer tastings were ordered for a bachelor party. Admittedly, relatively close to the deadline. But sufficiently early. Only 1 tasting was delivered. The error was confirmed when we called and asked. It was promised to arrange for the missing tastings to be shipped - by express. That would have been enough. When the next evening I didn't even get the shipping message from hops and the sender, I asked again. You had no plan, wanted to take care of it and report it. Conclusion: Feedback was always given when I asked - but then it was empty. Promises for a timely solution were not fulfilled.
As a consolation, the bachelor was supposed to receive a craft beer package - there wasn't either! At least - but that's probably the least - the purchase price was refunded immediately. In the end, the promised apology came. Therefore 3 stars - although the total failure was not far away!
(Original)
Schlecht organisierter Versand - katastrophales Auskunftsverhalten
Bestellt wurden 3 Bier-Tastings für einen Junggesellenabschied. Zugegeben, relativ knapp vor dem Termin. Aber ausreichend zeitig. Geliefert wurde nur 1 Tasting. Auf Anruf und Nachfrage wurde der Fehler bestätigt. Es wurde zugesagt, den Versand der fehlenden Tastings zu veranlassen - per Express. Das hätte auch noch gereicht. Als am nächsten Abend noch nicht mal die Versandnachricht von Hopfen sei Dank und dem Versender da war, fragte ich erneut nach. Man hatte keinen Plan, wollte sich kümmern und melden. Fazit: Rückmeldungen erfolgten immer erst auf meine Nachfrage - dann aber inhaltsleer. Zusagen für eine rechtzeitige Lösung wurden nicht erfüllt.
Zum Trost sollte der Junggeselle ein Craftbierpaket erhalten - das gab es auch nicht! Immerhin - das ist aber wohl auch das Wenigste - wurde der Kaufpreis umgehend erstattet. Am Ende kam nun doch noch die versprochene Entschuldigung. Daher 3 Sterne - wobei das Totalversagen nicht weit entfernt war!