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SALAM Rio. -
9 months ago
(Translated by Google) I think it's OUTRAGEOUS that you haven't responded to my email for weeks. Your absolutely unprofessional behavior proves that you are in no way worthy of promoting your gym and continuing membership when it comes to customer service. Your customer service is a disaster when you have a concern. You can hardly get through on the phone or are told to write an e-mail. It's all a bad joke, isn't it!!? because you give me zero support in solving my problem. I have now sent you an email for the 4th time...
The second problem, that money was deducted without permission, was not even addressed. Absolutely unacceptable!!!
(Original)
ich finde es eine UNVERSCHÄMTHEIT, dass Sie seit Wochen nicht auf meine E-Mail antworten. Ihr absolut unprofessionell Verhalten belegt, dass Sie in Punkto Kundenservice in keinster Form das Werben Ihres Fitnessstudios sowie die Fortführung der Mitgliedschaft wert sind. Ihr Kundenservice ist eine Katastrophe, wenn man ein Anliegen hat. Telefonisch kommt man kaum durch bzw. darauf verwiesen, eine E-Mail zu schreiben. Das ist doch alles ein schlechter Witz!!? weil Sie mich null dabei unterstützen, mein Problem zu lösen. Ich habe Ihnen nun zum 4. Mal eine Mail geschrieben...
Auf das 2. Problem, dass unerlaubt Geld abgebucht wurde, wurde gar nicht erst eingegangen. Absolut inakzeptabel!!!