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Marco K. -
8 months ago
(Translated by Google) I stopped my payments for 3 months during the corona-related closures and then paid again immediately in June. Since I didn't want to give myself the stress, I tried to find an amicable agreement - after 45 minutes in the queue, I was given 3 months and confirmed that my June payment had also been received.
However, I was not allowed into the studio - not even when I showed the confirmation letter from SuperFit and my proof of payment. I should please pay again on the spot and then get the money back. Uh, nope... I'll never see the money again with this mess...
Since then I have received reminders for the month of June that was already paid for. Since I was no longer allowed into the studio, I resigned without further ado. Confirmation of termination then for August 2022. Superfit just cheekily added 6 months to my contract!
Now more reminders and debt collection.
I hope this store goes broke. I have never experienced such bad customer service - especially during the lockdown 6 weeks response time to emails.
Simply underground!
UPDATE: Received a request from Google today to confirm this recession. Apparently, SuperFit prefers to go against the testimonials and tries to keep critics quiet than to clean up their own shop. Just poor!
(Original)
Ich habe während der coronabedingten Schließungen für 3 Monate meine Zahlungen eingestellt und dann sofort im Juni wieder bezahlt. Da ich mir den Stress nicht geben wollte, habe ich versucht eine gütliche Einigung zu finden - nach 45 Minuten in der Warteschleife wurden mir dann auch 3 Monate erlassen und bestätigt, dass meine Junizahlung auch eingegangen ist.
Ins Studio ließ man mich dennoch nicht - auch nicht als ich das Bestätigungsschreiben von SuperFit und meinen Zahlungsnachweis vorzeigte. Ich sollte doch bitte nochmal vor Ort bezahlen und mir dann das Geld zurück holen. Äh, nö... Das Geld sehe ich ja bei dem durcheinander nie wieder...
Seitdem erhalte ich für den bereits bezahlten Monat Juni Mahnungen. Da ich nicht mehr ins Studio gelassen wurde, habe ich kurzerhand außerordentlich gekündigt. Kündigungsbestätigung dann für August 2022. Superfit hat also einfach mal frech 6 Monate an meinen Vertrag rangehangen!
Nun weitere Mahnungen und Inkasso.
Ich hoffe, dass dieser Laden pleite geht. So einen schlechten Kundenservice - gerade während des Lockdowns 6 Wochen Response-Zeit auf E-Mails - habe ich noch nie erlebt.
Einfach unterirrdisch!
NACHTRAG: Heute von Google eine Aufforderung zur Bestätigung dieser Rezession erhalten. Offenbar geht SuperFit lieber gegen die Erfahrungsberichte vor und versucht so Kritiker den Mund zu verbieten, als den eigenen Laden mal aufzuräumen. Einfach nur arm!