1
Pimf Peng -
3 years ago
(Translated by Google) I unfortunately lost the paper ticket when shopping. I searched the whole Rewe. The park management would like to have 18 euros. I was shopping for 30 minutes and searched for 30 minutes. So it would be a euro. The daily maximum is 8 euros. I could have understood that, too. But 18? The young man, who then only charged me 12, was very customer friendly, but unfortunately I do not rate that here. Since I got a card for 12 euros, which also did not work and then the barrier was opened just like that, shows me that you could also act much more relaxed. Will I take care of my ticket at the clou in the future? No. I'm just driving a center, be it Lidl, Real or whatever. For those parking is free anyway and there is not such a rip-off operated because of rapidly printed paper. It's a pity because I like the shops there, but I'm concerned with the principle.
(Original)
Habe das Papierticket beim Einkauf leider verloren. Habe das ganze Rewe abgesucht. Das Parkmanagement möchte dafür 18 Euro haben. Ich war 30 Minuten einkaufen und habe 30 Minuten gesucht. Wäre also ein Euro. Das Tagesmaximum sind 8 Euro. Auch das hätte ich nachvollziehen können. Aber 18? Der junge Mann, der mir dann nur 12 berechnet hat war sehr kundenfreundlich, aber den bewerte ich hier leider nicht. Da ich für 12 Euro eine Karte bekommen habe, die ebenfalls nicht funktionierte und die Schranke daraufhin einfach so geöffnet wurde, zeigt mir, dass man hätte auch deutlich entspannter agieren können. Werde ich in Zukunft auf mein Ticket beim Clou aufpassen? Nein. Ich fahre einfach ein Center weiter, sei es Lidl, Real oder was auch immer. Bei denen ist Parken eh gratis und da wird wegen schnell gedrucktem Papier nicht so eine Abzocke betrieben. Schade ist es, weil ich die Geschäfte dort mag, aber es geht mir um das Prinzip.