1 max 29 - 3 months ago
(Translated by Google) So this visual school is a total disaster.
Let's start with the dates. Regardless of whether you are a private patient or a health insurance payer, you have to wait around 3 months for an appointment.
The receptionist is a very very very I reiterate VERY rude person who definitely should not be working with children. She doesn't understand that kids sometimes too
Running around, or being stubborn.
A simple billing address change is also asking too much.
Today we were allowed to wait 1.5 hours in the waiting room and now 2 hours.
Each time not a single patient was called and the doctor's room was empty. I don't know if they first had to eat lunch or slept a bit, but it doesn't make sense to let small children wait 2 hours without any apparent reason in a waiting room that is 0% child-friendly.
STRESS PRE-PROGRAMMED!
And now to the doctor.
We've been there 3 times so far and didn't even get a clear explanation of what our daughter's problem is.
If the child cries, they don't wait until the child has calmed down, NO, they say yes, make a new appointment.
The last time I almost had to mess with the doctor so she waited 2 seconds.
I can't rate the skill. But we will definitely switch practices because this place is a total disaster.
(Original)
Also diese Sehschule ist eine totale Katastrophe.
Fangen wir mit den Terminen an. Egal ob Privatpatient oder Kassenzahler, man wartet ca. 3 Monate auf einen Termin.
Die Empfangsdame ist eine sehr sehr sehr ich betone nochmals SEHR unfreundliche Person, die definitiv nicht mit Kindern zusammen arbeiten sollte. Sie versteht nicht, dass Kinder auch mal
Rumrennen, oder auch bockig sein können.
Eine einfache Änderung der Rechnungsadresse ist ebenfalls zu viel verlangt.
Wir durften heut 1,5h lang im Wartezimmer warten und ketztes mal 2h.
Jedes Mal wurde kein einziger Patient aufgerufen, und das Arztzimmer war leer. Ich weiß nicht ob sie erst Mittag essen mussten oder ne Runde geschlafen haben, jedoch ist es nicht sinnvoll Kleinkinder 2h ohne ersichtlichen Grund in einem Wartezimmer was zu 0 % Kindgerecht eingerichtet ist warten zu lassen.
STRESS VORPOGRAMMIERT!
Und nun zu der Ärztin.
Wir waren bis jetzt 3 mal dort und hatten nicht einmal genau erklärt bekommen was denn nun das Problem unserer Tochter ist.
Wenn das Kind weint, wird auch nicht gewartet, bis das Kind sich beruhigt hat, NEIN es wird gesagt ja machen sie einen neuen Termin.
Ich musste mich das letzte mal fast mit der Ärzztin anlegen, damit sie mal 2 Sekunden wartet.
Die Kompetenz kann ich nicht bewerten. Aber wir werden definitiv die Praxis wechseln, weil dieser Laden eine totale Katastrophe jst.