1
Jürgen Stark -
a month ago
(Translated by Google) Only 1 star because of the missing comment.
Current addendum at the end of the review....
Little dark shop. Not unfriendly but unfortunately not friendly either. Too bad, it's often on my way, but our Amazon driver tries harder.
Addendum and response to the business owner's statement:
Unfortunately understood nothing and learned zero. Your parcel shop has nothing to do with the poor performance of your staff. The purpose of my first and only visit on a Saturday morning was to introduce my young dog to a shop. If it was too puny for you to sell a treat for 50ct, at least you made me feel it. I don't feel like retail with at best average staff....then I'd rather go to Amazon. Because our Amazon driver can handle people AND dogs. Now understood....?
Addendum August 2022: The fact that you subsequently deleted your completely missed comment speaks for the first signs of improvement. Of course, the mainstay would have been not to blur the connection but to stand up straight about the misconduct. But handling complaints and self-criticism are not for everyone.
(Original)
Wegen des verfehlten Kommentares nunmehr nur noch 1 Stern.
Aktueller Nachtrag am Ende der Bewertung....
Kleiner dunkler Laden. Nicht unfreundlich aber freundlich leider auch nicht. Schade, liegt häufig auf meinem Weg aber unser Amazon Fahrer ist bemühter.
Nachtrag und Antwort auf das Statement des Geschäftsinhabers:
Leider nichts verstanden und null gelernt. Ihr Paketshop hat nicht das Geringste mit der Schlechtleistung Ihres Personals zu tun. Mein erster und einziger Besuch an einem Samstag Vormittag hatte den Zweck meinem Junghund ein Ladengeschäft nahe zu bringen. Falls es Ihnen zu mickrig war ein Leckerli für 50ct zu verkaufen so haben Sie mich das jedenfalls spüren lassen. Auf Einzelhandel mit bestenfalls durchschnittlichem Personal habe ich keine Lust.......dann lieber Amazon. Denn unser Amazon Fahrer kann mit Menschen UND mit Hunden. Jetzt verstanden....?
Nachtrag August 2022: Das Sie Ihren vollkommen verfehlten Kommentar nachträglich gelöscht haben spricht ja für erste Anzeichen von Besserung. Rückgrad wäre natürlich gewesen den Zusammenhang nicht zu verwischen sondern gerade heraus zu den Verfehlungen zu stehen. Aber Reklamationsbearbeitung und Selbstkritik sind nicht jedermanns Sache.