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Katharina Adelt -
5 years ago
(Translated by Google) I ordered online at 7.30 p.m. on Sundays and received a text message from Lieferando shortly afterwards that the waiting time was ninety minutes. Five minutes later Asaki-Sushi called himself and unfortunately said it was very difficult to understand that it would take two hours and whether we would wait. My answer was yes, whereupon it was said that it would take much longer and they would not make it. Whether I want to cancel. My 'okay, then cancel' was simply hung up on. I give two stars because I can't say anything about the food and they got in touch pretty quickly.
(Original)
Ich habe sonntags um 19:30 Uhr online bestellt und kurz danach eine SMS von lieferando erhalten, dass die Wartezeit neunzig Minuten beträgt. Fünf Minuten später rief Asaki-Sushi selbst an und sagte leider sehr schwer verständlich, dass es zwei Stunden dauern würde und ob wir warten würden. Meine Antwort war Ja, worauf hin es hieß, es würde doch noch viel länger dauern und sie würden es nicht schaffen. Ob ich stornieren wolle. Auf mein 'okay, dann stornieren' wurde einfach aufgelegt. Ich gebe zwei Sterne, weil ich zum Essen nichts sagen kann und sie sich recht schnell gemeldet haben.