1
S. C. -
a week ago
(Translated by Google) Called today to reserve a table.
After a short ringing, the connection was broken, thought okay can happen.
Then, on the second call, a noticeably annoyed lady answered the phone and said I should call again in 30 minutes, but she didn't even let me get a chance to speak.
So that a personal conversation with guests is in the foreground I cannot sign my contact as described on the website
With such an announcement on the phone, I must be pretty crazy to call there again.
Too bad, I would certainly have been very happy to be addressed in a friendly manner.
I certainly understand it was a stressful situation, then it's better to put the phone down ????.
(Original)
Heute angerufen um einen Tisch vorzubestellen.
Nach kurzem klingeln Verbindung abgebrochen,dachte okay kann passieren.
Dann beim zweiten Anruf geht eine merklich genervte Dame ans Telefon und teilt mit ich solle in 30 Minuten nochmal anrufen,dabei lässt Sie mich gar nicht zu Wort kommen.
Also das ein persönliches Gespräch mit Gästen im Vordergrund steht kann ich bei meinen Kontakt nicht unterschreiben wie auf der Website beschrieben
Bei so einer Ansage am Telefon muss ich schon ziemlich verrückt sein um nochmals dort anzurufen.
Schade,hätte mich sicher sehr gefreut freundlich angesprochen zu werden.
Ich verstehe sicherlich war es eine stressige Situation,dann legt man besser den Hörer zur Seite????.