3
S eb -
4 weeks ago
(Translated by Google) Security guard and registration friendly. Arriving in the emergency practice, you can first observe a discussion between employees and patients. In between, my request was processed after a few minutes, unfortunately quite without empathy. Waiting time over 1 hour (Saturday afternoon). Not surprising, since at the moment at least (!) 8 people are sitting in the small registration of the emergency practice and gossip about the patient. I haven't been treated yet. But the first impression is unfortunately...bad. At least they gave me a small towel when I asked, so that my extremely weeping wound wouldn't soak up the entire waiting area. ????
Addendum: doctor u0026 assistant were quite nice. Bottom line, it was okay. But gossiping about patients (in front of other waiting patients) while doing "nothing" else in a larger group seems more than just untrustworthy. I can understand why some people feel uncomfortable.
(Original)
Wachmann und Anmeldung freundlich. In der Notfallpraxis angekommen, darf man erstmal eine Diskussion zwischen Angestellten und Patienten beobachten. Zwischendrin wurde mein Anliegen nach wenigen Minuten dann auch mal bearbeitet, leider recht empathielos. Wartezeit über 1h (Samstag Nachmittag). Nicht verwunderlich, da jetzt im Moment mindestens(!) 8 Personen in der kleinen Anmeldung der Notfallpraxis hocken und über den Patienten lästern. Noch wurde ich nicht behandelt. Aber der erste Eindruck ist leider…mies. Immerhin hat man mir auf Nachfrage ein kleines Tuch gegeben, damit meine extrem nässende Wunde nicht den gesamten Wartebereich vollsifft. ????
Nachtrag: Arzt u0026 -helferin waren recht nett. Unterm Strich war es schon okay. Aber über Patienten zu lästern (vor anderen wartenden Patienten), während man in einer größeren Gruppe “nichts” anderes macht, wirkt mehr als nur unseriös. Da verstehe ich schon, wieso sich so manch einer unwohl fühlt.