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Daniel Fischer -
3 months ago
(Translated by Google) After I had already recommended Eckhardt Binder to my colleague a while ago and he immediately found out that the flight booked by your sister on the Internet does not even exist and could offer a working alternative, I recently received another letter of thanks from the young lady:
Hi Daniel,
you should know that Mr. Binder "saved" us again yesterday ????
I was at Frankfurt Airport yesterday with my sister and her family. It was about 5:30 p.m. Boarding for our flight to Athens was due to begin in 20 minutes. Out of a feeling, my brother-in-law called the booked accommodation in Athens to see if everything was going well, as we were not supposed to arrive in Athens until 10:30 p.m. He had booked through Booking.com and received the confirmation. The woman on the other end informed him that the property was being renovated and that she had told Booking.com. My brother-in-law had but never received a message. Now we were left without accommodation and had to get on the plane straight away, so we didn't have time to look for new accommodation. I called Mr Binder. He organized us a nice apartment right in the center of Athens within a few minutes. With a code we were able to pick up the key at 11:30 p.m. This was perfect and we are very thankful that we didn't have to look for another apartment in Athens last night.
Thank you again for contacting us! Maybe you'd like to share it tomorrow at your BNI breakfast ????
Greetings from Athens
(Original)
Nachdem ich vor einer Weile schon Eckhardt Binder an meine Kollegin empfohlen hatte und er gleich feststellte, dass der von Ihrer Schwester im Internet gebuchte Flug gar nicht existiert und eine funktionierende Alternative anbieten konnte, erreichte mich neulich ein weiteres Dankschreiben der jungen Dame:
Hi Daniel,
du sollst wissen, dass uns Herr Binder gestern schon wieder "gerettet" hat ????
Ich war gestern zusammen mit meiner Schwester und Ihrer Familie am Flughafen Frankfurt. Es war ca. 17.30 Uhr. Das Boarding für unseren Flug nach Athen sollte in 20 min beginnen. Aus einem Gefühl heraus rief mein Schwager bei der gebuchten Unterkunft in Athen an, ob auch wirklich alles klar geht, da wir erst um 22.30 Uhr in Athen ankommen sollten. Er hatte über Booking.com gebucht und die Bestötigung auch bekommen. Die Frau am anderen Ende teilte ihm mit, dass die Unterkunft gerade renoviert wird und dass sie es Booking.com mitgeteilt hatte. Mein Schwager hatte diesbzgl. allerdings nie eine Nachricht erhalten. Nun standen wir da ohne Unterkunft und mussten gleich ins Flugzeug, hatten also keine Zeit, nach einer neuen Unterkunft zu suchen. Ich rief Herrn Binder an. Er organisierte uns innerhalb weniger Minuten eine schöne Wohnung mitten im Zentrum von Athen. Mit einem Code konnten wir den Schlüssel auch um 23.30 Uhr noch abholen. Das war perfekt und wir sind sehr dankbar, dass wir gestern Nacht nicht noch eine Wohnung in Athen suchen mussten.
Vielen vielen Dank noch mal für den Kontakt! Vielleicht magst du es morgen bei deinem BNI-Frühstück erzählen ????
Liebe Grüße aus Athen