4 Vasile Chertes (Vasy) - 2 years ago
Ok
4 Vasile Chertes (Vasy) - 2 years ago
Ok
1 Anne Woelk - 8 months ago
(Translated by Google) The parking lot is pitch dark because numerous lanterns and entire lampposts have failed. The mail to customer service from the beginning of January has not received any response to date.
Very dangerous in the dark morning hours, both on foot and in the car (poor visibility).
(Original)
Parkplatz ist stockdunkel, da zahlreiche Laternen und ganze Laternenmasten ausgefallen sind. Auf die Mail an den Kundenservice von Anfang Januar kam bis heute keine Rückmeldung.
Sehr gefährlich in den dunklen Morgenstunden, sowohl zu Fuß als auch im Auto (schlechte Sichtverhältnisse).
1 p. h. - 2 weeks ago
(Translated by Google) Well, 4 years ago I expressed my displeasure at this point, today it's about time again, because yesterday I drove in here to park, as I did so often in recent years. The barrier was open and no parking ticket came out. So to the payment machine, pressed the button and asked how I could get out in the evening. I should report back here in the evening and let you know the time. Said and done.
The still nice gentleman on the other end informed me that I had to pay 16.- for the day ticket, which ONLY 10.- cost the day before for the same time, and all the time before that, too?!!! I told him that this couldn't be true and the nice gentleman got a bit snotty when I told him that yesterday it had cost 10.00.
I would have then always pressed the bus button!!! Which bus button?? I drive in in the morning, get my ticket like everyone else, where there is a single button to request it, and in the evening I push the ticket into the payment machine with the button Receipt, 10 EURO are calculated automatically, without me pressing anything else, pay and drive... So, where is this bus button supposed to be, please???
Guys, get some training in friendliness and customer service..
I'm curious what I'll pay tonight with automatic calculation by the payment machine.
Because yesterday evening without a parking ticket in hand, the computer in the service center calculated 16.00 based on the time I entered.
Really deserves zero stars!
I WILL BE SURPRISED AND WILL SEND ANOTHER EMAIL to the relevant department....
(Original)
Also vor 4 Jahren hab ich an dieser Stelle schon einmal meinen Unmut kund getan, heute wird es wieder mal Zeit, denn gestern fuhr ich wie so oft in den letzten Jahren zum Parken hier rein. Die Schranke war geöffnet und es kam kein Parkticket raus. Also zum Zahlautomaten, Taste gedrückt und nachgefragt, wie ich abends wieder rauskomme. Sollte mich abends hier wieder melden und die Uhrzeit mitteilen. Gesagt, getan.
Der noch nette Herr am anderen Ende teilte mir mit das ich 16.- zu zahlen hätte für das Tagesticket, was einen Tag zuvor für die gleiche Zeit NUR 10. - kostete, und alle Zeit davor, auch?!!! Ich sagte ihm, das dies nicht stimmen könne und da wurde der nette Herr doch etwas pampig als ich ihm sagte das es gestern noch 10.- gekostet hätte.
Ich hätte dann immer die Bustaste gedrückt!!! Welche Bustaste?? Ich fahre morgens rein, bekomme mein Ticket, wie alle anderen auch, wo es eine einzige Taste zur Anforderung gibt und abends schiebe ich das Ticket in den Bezahlautomat mit der Taste Quittung, es werden 10 EURO berechnet automatisch, ohne das ich irgendetwas anders dücke, zahle und fahre... So, wo bitte soll diese Bustaste sein,???
Leute, lasst euch mal schulen was Freundlichkeit und Kundenservice angeht..
Bin mal gespannt, was ich heute abend zahle mit automatischer Berechnung durch den Zahlautomaten .
Denn gestern Abend ohne Parkticket in der Hand habe der Computer in der Servicezentrale anhand meiner Angabe der Uhrzeit der Einfahrt 16.- berechnet.
Eigentlich null Sterne verdient!!
ICH LASSE MICH ÜBERRASCHEN, UND WERDE NOCH EINE MAIL an die entsprechend Stelle senden....
1 biggi - 8 months ago
(Translated by Google) For the second time, the cash register does not accept banknotes or EC cards. You don't always have 10 € in small change with you.
Service employee urgently needs training in customer service, friendliness and helpfulness.
(Original)
Zum zweiten Mal nimmt die Kasse keine Geldscheine an oder EC Karte. Man hat ja nicht immer 10 € in Kleingeld dabei.
Service Mitarbeiterin benötigt dringend eine Schulung in Sachen Kundenservice,Freundlichkeit und Hilfsbereitschaft.
1 Daniele Seiler - 3 years ago
(Translated by Google) Overnight price has doubled. otherwise 5 EUR now 10 EUR. they want everyone to buy a monthly ticket. very bold but typical for Saarbrücken.
just rip everything off.
(Original)
Preis über Nacht hat sich verdoppelt. sonst 5 EUR jetzt 10 EUR. wollen die dass alle sich ein Monatstiket kaufen. sehr dreist aber typisch für Saarbrücken.
alles nur abzocke.
1 pittche bulli - 4 years ago
(Translated by Google) Otherwise I always paid € 5.- for the whole day. Now € 9.50 !!!!!!! That doesn't work at all. Virtually doubled the price !!!! 1, - € more I wouldn't have said anything. This is really usury !!!!
(Original)
Habe sonst immer 5.-€ für den ganzen Tag gezahlt.Jetzt aufeimmal 9.50€!!!!!!!Das geht gar nicht. Quasi den Preis verdoppelt!!!! 1,-€ mehr hätte ich ja nichts gesagt. Das ist echt Wucher!!!!
1 Luca Ballardini - 4 years ago
(Translated by Google) Price has doubled and has become unreasonable. No student can afford 10 euros for 5 hours in the long run.
(Original)
Preis hat sich verdoppelt und ist unzumutbar geworden. 10 Euro für 5 Stunden kann sich kein Schüler auf Dauer leisten.
Saarbrücken Bus Station
66111 Saarbrücken, Germany
Matratzen Concord Filiale Saarbrücken
Dudweilerstraße 86-88, 66111 Saarbrücken, Germany
Bonjour
Dudweilerstraße 111, 66111 Saarbrücken, Germany
Pizzeria Soma
Dudweilerstraße 74, 66111 Saarbrücken, Germany
RFS Team Pro Center
Ursulinenstraße 65, 66111 Saarbrücken, Germany
Echelmeyer Park
66111 Saarbrücken, Germany
Pizzanelli
Dudweilerstraße 69, 66111 Saarbrücken, Germany
historische Friedhofskapelle im Echelmeyerpark von 1846
Echelmeyer Park, Schumannstraße 49, 66111 Saarbrücken, Germany
Hayati - Kebab, Grill
Schumannstraße 2, 66111 Saarbrücken, Germany
Cyber Point - Internet Cafe
Dudweilerstraße 61, 66111 Saarbrücken, Germany