1
Angelica G. -
a month ago
(Translated by Google) After placing the online order (via Lieferando) of 2 pizzas (margarita and salami pizza), we were allowed to wait over 2 hours for the delivery, I ordered shortly after 6 p.m. The food came after 9 p.m. (with a delay).
Pizza had the consistency of rubber and was oversalted.
The next morning the "boss" called to inquire about my reviews, generally a nice thing, but then when I said that I paid 12 euros for something like that (pizzas were small portions), I got the answer: "He has them Prices haven't gone up yet, the pizzas would have cost me €20!And he's thrown more money out the window before!
Sorry but this statement is outrageous and doesn't interest me as a customer. I also like to pay 30€ for a pizza but then please also with quality and where I don't have to expect food poisoning.
The company should work on their delivery times and definitely on the way they professionally communicate with customers who have a complaint.
Nevertheless, the last time ordered here!
(Original)
Nach Abgabe der Online Bestellung (über Lieferando) von 2 Pizzen (Margarita und Salami Pizza) durften wir über 2 Stunden auf die Lieferung warten, bestellt hatte ich kurz nach 18 Uhr. Das Essen kam dann erst nach 21 Uhr (mit Verspätung).
Pizza hatte die konsistent von Gummi und war komplett versalzen.
Am nächsten Morgen rief der "Chef" an um sich wegen meiner Rezensionen zu erkundigen, generell eine nette Sache, aber dann auf meine Aussage das ich 12 Euro für sowas bezahlt habe (Pizzen waren kleine Portionen) bekam ich als Antwort :" Er habe die Preise noch nicht angehoben, die Pizzen hätten mich 20€ gekostet! Und er habe schon mal mehr Geld aus dem Fenster geworfen!
Sorry aber diese Aussage ist unverschämt und interessiert mich als Kunde nicht. Ich bezahle auch gerne 30€ für eine Pizza aber dann bitte auch mit Qualität und wo ich keine Lebensmittel Vergiftung erwarten muss.
Das Unternehmen solle an seinen Lieferzeiten arbeiten und definitiv an der Art unt Weise wie man sich professionell mit Kunden, die eine Beschwerde haben, kommuniziert.
Dennoch das letzte mal hier bestellt!