1 Anastasia - 6 months ago
(Translated by Google) 3 weeks ago sent my broken chain to be repaired, I was told to wait 1 week, after 3 weeks I still haven't got the chain back. You should probably just tell customers that it could take longer than 1 week! Visited the store several times and asked, they didn't even check in the warehouse to see if anything had arrived, the questions are answered directly in the negative. I really wonder what that's supposed to mean. I really liked buying my jewelery there, and I often broke it, and now that, expensive necklaces don't even break after a year and then you're supposed to wait a month for the necklace, let alone get an answer on where the necklace is is at all. Not really recommended.
(Original)
Vor 3 Wochen meine kaputte Kette zum reparieren geschickt, gesagt wurde mir 1 Woche warten, nach 3 Wochen habe ich die Kette immer noch nicht zurück. Man sollte denn Kunden dann wohl einfach auch sagen, dass es länger als 1 Woche dauern könnte! Mehr mals zum Laden hingekommen und gefragt, es wurde nicht mal Im Lager nach geschaut ob da irgendwas angekommen ist, direkt werden die Fragen verneint. Ich frage mich echt was das soll. Habe sehr gerne meinen Schmuck dort gekauft, und oft ist er mir kaputt gegangen, und jetzt das, teure ketten nicht mal nach nem Jahr gehen kapput und danach soll man auch noch nen Monat auf die Kette warten geschweige denn eine Antwort drauf bekommen wo die Kette überhaupt ist. Nicht wirklich zu empfehlen.