1 amit shrestha - 5 years ago
Enterprise from hammer strasse is better than this.This company is a liar.Never gonna come here again.Very strange telephone operators.And very strange workers.
1 amit shrestha - 5 years ago
Enterprise from hammer strasse is better than this.This company is a liar.Never gonna come here again.Very strange telephone operators.And very strange workers.
5 Chadi Hamoud - 2 years ago
Best service and friendly
5 Uta R. Hof - 6 months ago
(Translated by Google) SIXT is a good idea ????
I like to rent cars for long distances from sixt. For short distances, the district car in Münster is cheaper in the area ????????????????????????u200d????️☀️????????????????????
(Original)
SIXT ist eine gute Idee ????
Ich Miete mir gerne Autos für lange Strecken bei sixt. Für kurze Entfernungen ist das Stadtteilauto in Münster in der Fläche günstiger aufgestellt ????????????????????????u200d????️☀️????????????????????
1 Marika - a year ago
(Translated by Google) Biggest disappointment ever! It really doesn't get any worse! Paying with an EC card is not possible at this station, although sixt uses it to advertise. The homepage does not mention that there are locations where EC payments cannot be made. When I complained about it, I was only told that you couldn't write down every little thing. An absolute cheek! The only solution I was offered was that I should choose another station. This would not only be further away but also a good € 30 more per day. Believing that I can pay with EC, I have already booked a distant event in advance which cannot be canceled. I can now smear this into my hair. Thank you, sixt, for spoiling my birthday !!!!!!!!
(Original)
Die größte Enttäuschung überhaupt! Schlechter geht es wirklich nicht! An dieser Station ist das bezahlen mit EC-Karte gar nicht möglich obwohl sixt genau damit Werbung macht. Auf der Homepage wird nicht erwähnt, dass es Standorte gibt an denen nicht mit EC gezahlt werden kann. Auf meine Beschwerde darüber habe ich nur gesagt bekommen, dass man ja nicht jede Kleinigkeit reinschreiben könne. Eine absolute Frechheit! Einzige Lösung die mir angeboten wurde war, dass ich eine andere Station wählen soll. Diese wäre nicht nur weiter entfernt sondern auch noch gut 30€ teurer pro Tag. In dem Glauben daran dass ich mit EC zahlen kann habe ich bereits vorab ein weit entferntes Event gebucht welches sich nicht stornieren lässt. Dieses kann ich mir nun in die Haare schmieren. Vielen Dank, sixt, dass du mir den Geburtstag versaut hast!!!!!!!!
1 Hassan Irandost - a year ago
(Translated by Google) Super bad. I drove 9 km / h on the Autobahn. Sixt only forwarded the invoice from the city traffic office to me. With 25 € fees. Of course by email.
I didn't have my e-mail account open for 2 weeks. For € 25, dunning costs and collection costs would be € 29. A total of € 54 for one info forwarding only.
(Original)
Super schlecht. Ich bin über Autobahn 9 kmh schnell gefahren. Sixt hatte nur Rechnung von Stadtverkehrsamt mir weiter geleitet. Mit 25 € Gebühren. Natürlich per Mail.
Hatte ich 2wochen meinem E-Mail Konto nicht auf gehabt. Zu 25 Euro würde 29 € mahnkosten und Inkassokosten. Insgesamt 54€ nur für eine Info Weiterleitung.
1 Leon Wulf - a year ago
(Translated by Google) A vehicle from the "compact class" group with 4-5 doors was rented. I got a Mini Cooper with 3 doors. Sixt only responded to multiple and massive complaints. It was not admitted that the vehicle did not correspond to the rented and paid class, but it was a little too good to accept a "special discount" (which was roughly the difference between the rented and delivered vehicle group).
By the way: Sixt did not even manage to enter the correct return location on the invoice (despite a hint from me).
(Just for clarification: the handling in the DB travel center, i.e. key collection and return, was flawless.)
ADDENDUM on October 27th, 2020: Someone from SIXT replied very quickly to my critical review and asked to describe the details to him (see here under my text). I did that a day later. A month has passed since then and I haven't heard anything. - So just a feigned interest in getting things straight.
(Original)
Gemietet war ein Fahrzeug der Gruppe "Kompaktklasse" mit 4-5 Türen. Hingestellt bekam ich einen Mini Cooper mit 3 Türen. Erst auf mehrfache und massive Beschwerde reagierte Sixt. Es wurde nicht eingestanden, dass das Fahrzeug nicht der gemieteten und bezahlten Klasse entsprach, aber man hielt sich darauf etwas zu gute, dass man mir einen "Sonderrabatt" einräumte (der immerhin in etwa den Differenzbetrag zwischen gemieteter und gelieferter Fahrzeuggruppe ausmachte).
Nur nebenbei: Sixt hat es nicht einmal geschafft, den richtigen Rückgabeort in die Rechnung einzutragen (trotz Hinweis von mir).
(Nur zur Klarstellung: Im DB-Reisezentrum war die Abwicklung, also Schlüsselabholung und -abgabe, einwandfrei.)
NACHTRAG am 27.10.2020: Auf meine kritische Rezension hat sehr schnell jemand von SIXT geantwortet und darum gebeten, ihm die näheren Umstände zu schildern (s. hier unter meinem Text). Das habe ich einen Tag später gemacht. Seitdem ist ein Monat vergangen und ich habe nichts mehr gehört. - Also nur ein geheucheltes Interesse daran, die Sache in Ordnung zu bringen.
1 Nico Wa - 3 years ago
(Translated by Google) I advise everyone to rent a car from Sixt! They work sloppily and try to pass on later damages to the customers. It was found after returning our car in a public parking garage alleged damage. No employee checked the car directly or created a transfer protocol. Only days later we receive a message with the claim for damages. We checked the car.
Never again Sixt!
(Original)
Ich rate jedem davon ab, jemals bei Sixt ein Auto zu mieten! Dort wird schlampig gearbeitet und sie versuchen, später entstandene Schäden auf die Kunden abzuwälzen. Es wurde nach Rückgabe unseres Autos in einem öffentlichen Parkhaus ein angeblicher Schaden gefunden. Kein Mitarbeiter hat das Auto direkt überprüft oder ein Übergabeprotokoll erstellt. Erst Tage später erreicht uns eine Nachricht mit der Schadenersatzforderung. Wir hatten das Auto überprüft.
Nie wieder Sixt!
Ditsch
Bremer Platz 70, 48155 Münster, Germany
Hauptbahnhof Münster
Berliner Pl. 21, 48143 Münster, Germany
Einkaufsbahnhof Münster (Westf) Hbf
Berliner Pl. 8-10, 48143 Münster, Germany
Kentucky Fried Chicken
Berliner Pl. 21-23, 48143 Münster, Germany
MünsterPixel.de
Bahnhofstraße, 48143 Münster, Germany
Münster (Westf) Hbf
48143 Münster, Germany
Asia Hung
Berliner Pl. 8-10, 48143 Münster, Germany
REWE To Go
Berliner Pl. 21-23, 48143 Münster, Germany
City Partner Hotel Conti
Berliner Pl. 2, 48143 Münster, Germany
Burger King
Berliner Pl. 39, 48143 Münster, Germany