1
pat ty -
3 years ago
(Translated by Google) Unfortunately, I could no longer redeem my voucher because apparently the owner has changed.
However, this was completely invisible to me, neither the name of the cafe has changed nor was the name of the owner or an expiration date on my voucher!
Unfortunately, the response to my problem was not very accommodating, at least a concession would have been possible! And since, according to the waitress, I wasn't the first to have this happen, a solution could have been found in advance that wouldn't let the customer leave angrily. Very unprofessional!
(Original)
Leider konnte ich meinen Gutschein nicht mehr einlösen, da scheinbar der Besitzer gewechselt hat.
Dies war für mich jedoch vollkommen unersichtlich, weder der Name des Cafes hat sich geändert noch stand auf meinem Gutschein der Name des Besitzers oder ein Verfallsdatum!
Auf mein Problem wurde dann leider auch wenig kulant reagiert, wenigstens ein Entgegenkommen wäre drin gewesen! Und da ich, laut Aussage der Bedienung, nicht die Erste war, der das passiert ist, hätte man vorab doch für eine Lösung sorgen können, die den Kunden nicht verärgert gehen lässt. Sehr unprofessionell!