1
Stephan HH1 -
10 months ago
(Translated by Google) CAUTION - That smells like fraud! We have been held up with strange stories since the October closure. First the HuTa should open again within 14 days, then in November, finally in December and for a few days we have known that the HuTa no longer opens and that all (by the way, very nice employees) have already taken on other jobs. When we asked to reimburse the 10-person ticket that had been paid for in advance, we received the message: You first have to come to an agreement with the lessor and then you have to look further. An absolute absurdity. On our renewed message that we have signed a contract with the HuTa and not with the landlord, the former boss has become abusive and very cheeky. Incidentally, the website was taken offline immediately after our correspondence. Absolutely dubious and never again. This will have consequences!
(Original)
VORSICHT - Das riecht nach Betrug! Seit der Schließung im Oktober wurden wir mit kuriosen Geschichten hingehalten. Erst sollte die HuTa innerhalb von 14 Tagen wieder öffnen, dann im November, schließlich im Dezember und seit ein paar Tagen wissen wir, dass die HuTa garnicht mehr öffnet und alle (übrigens sehr netten Mitarbeiter) bereits andere Jobs angenommen haben. Auf unsere Bitte hin, dass im Vorfeld bezahlte 10er Ticket zu erstatten, bekommen wir die Nachricht: Man müsse sich erst mit dem Verpächter einigen und dann müsste man weiter schauen. Ein absolutes Unding. Auf unsere erneute Nachricht, dass wir mit der HuTa einen Vertrag geschlossen haben und nicht mit dem Verpächter ist die ehemalige Chefin ausfallend und sehr frech geworden. Die Website wurde übrigens auch direkt nach unserem Schriftwechsel vom Netz genommen. Absolut unseriös und nie wieder. Das wird ein Nachspiel haben!