Pandora Store Lübeck Citti Center

Herrenholz 14, 23556 Lübeck, Germany
Jewelry store
User Reviews

5 M S - 2 months ago

(Translated by Google) Just great !! Nice selection!!
Nice personel !! We will definitely be back ????????????

(Original)
Einfach nur Super !! Schöne Auswahl !!
Nettes Personal !! Wir kommen bestimmt wieder ????????????

5 D. S. - a year ago

(Translated by Google) Item number searched out on the Internet, a short call whether the trailer was in stock (polite and friendly employee), then I was offered to put the item back. This is how customer friendliness works! And when paying, even split payment with a gift voucher and EC card is possible without any problems. Should be possible anywhere but I've already experienced it differently ...

(Original)
Artikelnummer im Internet rausgesucht, kurzer Anruf ob der Anhänger vorrätig sein (höfliche und freundliche Mitarbeiterin), daraufhin wurde mir angeboten den Artikel zurückzulegen. So geht Kundenfreundlichkeit ! Und bei der Zahlung ist sogar eine gesplittete Zahlung mit Geschenkgutschein und EC-Karte ohne Probleme möglich. Sollte zwar überall möglich sein aber ich hab's auch schon anders erlebt ...

1 Joanne-Maria Sawicki - 9 months ago

(Translated by Google) Great jewelry, I'm a huge Pandora fan.
However, I will never be a customer in this shop again.
The advice / information was little or not at all helpful and the pieces of jewelry were now rather carelessly packed at Christmas time. We are currently waiting for a piece that has already been paid for. At first when we bought (last week) we were assured "Tomorrow / the day after tomorrow at the latest" and "We'll call" and when I asked in the store the next day, it said, "We don't know when, just give me a call" . If someone had already promised that that day, then we would NOT have bought this part and certainly not paid in advance. Since then I've been on the phone after the whole thing, in the hope that, as I've been told now, it will arrive at the end of this week. When I then mentioned that we would like our money back if it didn't happen that way, I was immediately fobbed off with excuses and a possible voucher. I stayed friendly until the end. However, it cannot be the case that a colleague makes a binding agreement with us when buying a product and later acts as if this statement had never been made. In addition, I had the feeling as soon as you have a concern, you are no longer welcomed as a customer and "annoying". If it had been seen that it was a mistake by my colleague to give us wrong information when making a purchase, I would have understood. Precisely because now Corona can lead to delivery difficulties. No problem at all, full understanding. But if suddenly nobody wants to know about anything, then as a customer you feel very offended. Competent looks different, I am disappointed and from now on I will only buy my Pandora jewelry in other jewelry stores.

(Original)
Toller Schmuck, ich bin ein großer Fan von Pandora.
In diesem Laden werde ich allerdings nie wieder Kunde sein.
Die Beratung/Auskunft war wenig bis garnicht hilfreich und auch verpackt wurden die Schmuckstücke jetzt zur Weihnachtszeit eher lieblos. Derzeit warten wir auf ein schon bezahltes Stück. Erst wurde uns beim Kauf (letzte Woche) versichert "Morgen/spätestens Übermorgen" und "Wir rufen an" und als ich mich dann am nächsten Tag im Laden erkundigt hatte, hieß es mitmal "Wir wissen überhaupt nicht wann, rufen Sie einfach an". Hätte das an dem Tag jemand schon so in Aussicht gestellt, dann hätten wir dieses Teil NICHT noch dazu gekauft und schon garnicht im voraus bezahlt. Seitdem telefoniere ich dem ganzen hinterher, in der Hoffnung, dass es wie mir jetzt gesagt wurde, Ende dieser Woche noch ankommt. Als ich dann erwähnte, dass wir unser Geld gerne zurück hätten, wenn es nicht so eintreten würde, wurde ich sofort mit Ausreden und einem eventuellen Gutschein abgespeist. Ich bin bis zum Schluss freundlich geblieben. Es kann jedoch nicht sein, dass eine Kollegin beim Kauf vor Ort mit uns eine verbindliche Absprache trifft und später so getan wird, als hätte es diese Aussage nie gegeben. Zudem hatte ich das Gefühl sobald man ein Anliegen hat, ist man als Kunde nicht mehr gern gesehen und "stört". Hätte man eingesehen, dass es ein Fehler der Kollegin war uns beim Kauf falsche Informationen zu geben, hätte ich es verstanden. Gerade weil es jetzt zu Corona zu Liefer-Schwierigkeiten kommen kann. Alles kein Problem, vollstes Verständnis. Aber wenn mitmal niemand mehr von irgendwas gewusst haben will, dann fühlt man sich als Kunde doch sehr vor den Kopf gestoßen. Kompetent sieht anders aus, ich bin enttäuscht und werde von jetzt an meinen Pandora Schmuck ausschließlich in anderen Schmuckläden einkaufen.

5 Ralf Zink - 4 months ago

(Translated by Google) Small shop with a large selection. Friendly and unobtrusive staff.

(Original)
Kleiner Laden mit großer Auswahl. Freundliches und unaufdringlichen Personal.

4 Angela Knutzen - a year ago

(Translated by Google) Very nice employees! And great assortment! Unfortunately, I could not redeem my vouchers because the reader was defective and no one could be reached by phone!

(Original)
Sehr nette Angestellte! Und tolles Sortiment! Leider konnte ich meine Gutscheine nicht einlösen, weil das Lesegerät defekt und Telefonisch keiner erreichbar war!

1 Y. Corry - 3 years ago

(Translated by Google) After I shopped there for around € 200, the employees were of the opinion that sorting out goods is more important than customer service. I wanted to have my stone cleaned and only got the annoyed answer that it didn't fit because she was sorting out goods.

Thank you for the service!

(Original)
Nachdem ich dort für ca 200€ eingekauft habe, waren die Mitarbeiter der Meinung, dass Ware wegsortieren über Kundenservice steht. Ich wollte meinen Stein reinigen lassen und bekam nur die genervte Antwort, dass es ja gerade nicht passt, weil sie Ware wegsortiere.

Danke für den Service!

1 Björn Severin - 3 years ago

(Translated by Google) A great shop. Only the customer service leaves so much to be desired. My wife was with earrings today because they broke. Since we had no vouchers (Bon), the employee said that with the customer card it would be too difficult to look. There were no other customers in the store and the saleswoman was standing behind the counter with nothing to do. We already had this incident with the same saleswoman. Since a second colleague had helped us with the customer card right away. Conclusion this shop only wants to sell but no further service !!! Yes, then there are not even more jewelry stores in Cittypark !!!!

(Original)
Ein toller Laden. Nur der Kundenservice lässt so richtig zu wünschen. Meine Frau war heute mit Ohrringe da diese kaputt gegangen sind. Da wir keine Belege (Bon) mit hatten, meinte die Mitarbeiterin, dass man mit der Kundenkarte es zu schwer wäre das nach zu schauen. Im Laden standen keine weiteren Kunden und die Verkäuferin stand hinterm Tresen und hatte nichts weiter zu tun. Diesen Vorfall hatten wir mit der gleichen Verkäuferin schon mal. Da hatte eine zweite Kollegin uns mit der Kundenkarte gleich weiter geholfen. Fazit dieser Laden möchte nur verkaufen aber kein weiteren Service bieten!!! Ja dann nicht gibt ja noch mehr Schmuckläden im Cittypark!!!!

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