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OhneFleiß KeinReis -
3 months ago
(Translated by Google) I was in Westhafen for the first time yesterday, the event was called "TrapHouse". The location itself is very nice, but the organizers were not able to use this advantage. Box office price: 16€, so one expects a flawless sound, at least acoustically. However, this was out of place. On the trap floor (where the live performance also took place) it felt like 9/10 boxes were overdriven and WAY too quiet: in the middle of the floor you could still have a conversation without any problems, the bass was imperceptible and the mood was therefore in the bucket. When I asked the DJ about the clipping, he said they were working on it, but nothing changed. The waiter at the counter at 80/90s Floors was very rude and unwilling to serve drinks unless you lined up at the cash register. As a result, many people waited in vain for a long time without being served (which also makes no economic sense). At the counter where the pizzas are served, we were also told very rudely that no whiskey shots are given, although I had ordered a whiskey cola 30 minutes before (you could have simply booked a vodka and poured us whiskey). All of this shows the inflexibility and unfriendliness of the staff who, in my opinion, should work much more customer-oriented. And you should hire a sound engineer!
A dissatisfied customer who stole over €100.
(Original)
Ich war gestern erstmalig im Westhafen, die Veranstaltung hieß "TrapHouse". Die Location ist an sich sehr schön, aber die Veranstalter haben diesen Vorteil nicht nutzen können. Abendkassenpreis: 16€, da erwartet man zumindest mal akustisch einen einwandfreien Sound. Jedoch war dies fehl am Platz. Auf dem Trap floor (an dem auch der Liveauftritt stattgefunden hat) waren gefühlt 9/10 Boxen übersteuert und VIEL zu leise: Mitten im Floor konnte man sich noch problemlos unterhalten, der Bass war nicht wahrnehmbar und die Stimmung folglich im Eimer. Als ich den DJ über die Übersteuerung angesprochen habe, hat er gesagt sie würden daran arbeiten, jedoch änderte sich nichts. Die Bedienung an der Theke war im 80/90s Floors sehr unfreundlich und nicht bereit, Getränke zu servieren, wenn man nicht genau an der Kasse angestanden hat. Viele Leute standen folglich vergeblich lange Zeit an, ohne bedient zu werden (was auch wirtschaftlich kein Sinn macht). Bei der Theke wo die Pizzen serviert werden wurde uns auch höchst unhöflich mitgeteilt, dass keine Whiskey shots vergeben werden, obwohl ich 30 Minuten davor ein Whisky Cola bestellt hatte (man hätte dann zB einfach ein Vodka buchen können und uns Whisky einschenken können). Dies alles zeugt von der Unflexibilität und Unfreundlichkeit des Personals der meines Erachtens viel Kundenorientierter arbeiten sollte. Und ein Soundtechniker solltet ihr einstellen !
Ein unzufriedener Kunde, der über 100€ geblecht hat.