Continentale: Kundendienst-Centrum Hannover

Freundallee 11a, 30173 Hannover, Germany
Insurance company
Photos
User Reviews

1 Dion Schulz - 2 months ago

(Translated by Google) No recommendation from me! Here one does not know what the other is talking about. Despite the entitlement concluded 12 years ago, which ensures the state of health, attempts are being made here with ever new objections to make the insurance more expensive. In addition, promises are only kept or processed after repeated requests. A total disaster for me!

Please find another branch because it's not like this everywhere!

(Original)
Keine Empfehlung von mir! Hier weiß einer nicht was der andere redet. Trotz vor 12 Jahre abgeschlossener Anwartschaft, welche den Gesundheitszustand sichert, wird hier mit immer neuen Einwänden versucht die Versicherung teurer zu gestalten. Zudem werden Zusagen nur nach mehrfacher Nachfrage eingehalten oder bearbeitet. Für mich eine Vollkatastrophe!

Bitte sucht euch eine andere Zweigstelle denn es ist nicht überall so wie hier!

5 Dieter Bank - 3 weeks ago

(Translated by Google) After my visit, I was actually amazed by the friendliness and competence of the staff. It is rare to find such warmth and courtesy in customer service centers.

(Original)
Ich war tatsächlich nach meinem Besuch begeistert von der Freundlichkeit und Kompetenz der Mitarbeiter. Selten das man in Kundendienstcentern solch Herzlichkeit und Entgegenkommen antrifft.

1 Merlene Gerber - a year ago

(Translated by Google) After a year I can only say: hands off. They like to cash in. Questionnaire after every visit to the doctor. I have never been on sick leave for 7 years, have not concealed anything and after a few bills, purely prohylactic treatments, they kicked me out of the insurance with immediate effect without any prior notice. I would have concealed the insoles, etc. You have reimbursed around 38% of the previously paid contributions by submitting receipts. You don't need that way. All cheeky and extremely offensive. Wanted to portray myself as if I had acted incorrectly. I am allergic to such an approach. So visits to the doctor are undesirable!

(Original)
Ich kann nach einem Jahr nur sagen: Finger weg. Kassieren tun sie gerne. Fragebogen nach jedem Arztbesuch. Bin seit 7 Jahren nie krank geschrieben worden, hab nichts verschwiegen und nach ein paar Rechnungen, rein prohylaktische Behandlungen, haben sie mich ohne jegliche Vorankündigung aus der Versicherung mit sofortiger Wirkung geworfen. Ich hätte die Schuheinlagen verschwiegen usw. Sie haben circa 38% der bisher eingezahlten Beiträge durch eingereichte Belege rückerstattet. Art und Weise braucht man nicht. Alles frech und äußerst beleidigend. Wollten mich darstellen, als hätte ich mich unkorrekt verhalten. Gegen solches Vorgehen bin ich allergisch. Also Arztbesuche unerwünscht!

5 Silvio Olaf Baatz - 2 months ago

(Translated by Google) I am extremely satisfied with the Continentale. I've never had any problems

(Original)
Bin extrem zufrieden mit der Continentale. Habe noch nie Probleme gehabt

1 Wurzel Zwei - 3 years ago

(Translated by Google) They like to cash in on contributions, but alas, they want to claim insurance cover. After almost every doctor's visit, I send her a questionnaire to the doctor, in which he has to indicate whether he has treated me in the past for the same cause. The insurance hopes thereby to be able to accuse me of having stated something in the health issues, and then retroactively increase the already high contribution can. Therefore: keep your hands off the shop! Much worse than this bitchy insurance can not be elsewhere nicjt.

(Original)
Beiträge kassieren sie gerne, aber wehe, man will den Versicherungsschutz in Anspruch nehmen. Mir schicken sie nach nahezu jedem Arztbesuch einen Fragebogen an den Arzt, in dem dieser anzugeben hat, ob er mich in der Vergangenheit schon einmal wegen derselben Sache behandelt hat. Die Versicherung erhofft sich dadurch, mir hinterher unterstellen zu können, bei den Gesundheitsfragen irgendwas nicht angegeben zu haben, um dann rückwirkend den ohnehin schon hohen Beitrag erhöhen zu können. Daher: Finger weg von dem Laden! Viel schlechter als bei dieser zickigen Versicherung kann es woanders nicjt sein.

1 D. - 10 months ago

(Translated by Google) Very bad experience. Just beating around the bush and not responding to requests. Never again.

(Original)
Ganz schlechte Erfahrung. Redet nur um den Brei herum und geht auf Wünsche nicht ein. Nie wieder.

5 Peter Nippel - 2 months ago

(Translated by Google) Very friendly and reliable

(Original)
Sehr freundlich und zuverlässig

Map Location
Nearby Places

Bäcker Göing
Bischofsholer Damm 140, 30173 Hannover, Germany

Beydağı Restaurant
Bischofsholer Damm 140, 30173 Hannover, Germany

Sophienklinik GmbH
Bischofsholer Damm 160, 30173 Hannover, Germany

Stiftung Tierärztliche Hochschule Hannover
Bischofsholer Damm 15, 30173 Hannover, Germany

University of Veterinary Medicine Hannover
Bischofsholer Damm 15, 30173 Hannover, Germany

STADTPARK E. V.
Kleefelder Str. 39, 30175 Hannover, Germany

Sports & Spa Hannover Südstadt
Anna-Zammert-Straße 37, 30171 Hannover, Germany

Omely - vietnamesisches Restaurant - Hannover
Bischofsholer Damm 20, 30173 Hannover, Germany