2 Furin Kazan - 6 months ago
(Translated by Google) The baked goods were always very good, the sandwiches too, but the toppings weren't always fresh. A disaster were some of the saleswomen there. If there were two customers in the store, the one who pushed ahead (counting to two is so difficult) was served, or the one who was personally known to the waiter. Questions: Who's turn now was probably too much trouble. I bought there every few years out of necessity and always had similar experiences. It's a shame it tasted good, but you can't treat customers like that. In the bakery where I now shop every day, the service is still old school: friendly, attentive, polite and on the ball, but not obsequious.
(Original)
Die Backwaren waren stets sehr gut, die belegten Brötchen auch, aber der Belag nicht immer frisch. Ein Desaster waren dort einige der Verkäuferinnen. Wenn zwei Kunden im Laden waren, wurde der bedient, der sich vorgedrängelt hat, bis zwei zählen ist ja so schwierig, oder der der Bedienung persönlich bekann war. Fragen: Wer ist jetzt dran war wohl auch zuviel Mühe. Ich habe dort alle paar Jahre wieder mal notgedrungen gekauft und stets ähnliches erlebt. Schade es hat geschmeckt aber so kann man nicht mit Kunden umspringen. In der Bäckerei in der ich nun täglich kaufe, ist die Bedienung noch alte Schule: Freundlich, aufmerksam, höflich und auf Zack, aber nicht untertänig.