1 J. S. - 8 months ago
(Translated by Google) On the Sunday before Christmas we bought a French country bread in the branch at the end of Limmerstrasse. My husband suddenly hit a piece of hard plastic while eating.
That's why we reported to the Göing bakery and even handed in the splinter there.
As a thank you or compensation or whatever, we received a standard letter (we are sorry that you were not satisfied with the quality of our goods...) and in addition a voucher of 5€. We sent that back.
Impossible this company ????
In addition, the prices are too high. (1.10€ for a pumpkin bun with 5 pumpkin seeds on it.)
We no longer shop there.
However, we would like to congratulate the great employees in the branch concerned. Especially the young man who often works there on Sundays is super friendly and works remarkably efficiently.
Thank you for that ????
(Original)
Wir haben am Sonntag vor Weihnachten in der Filiale am Ende der Limmerstraße ein französisches Landbrot gekauft. Mein Mann bis dann beim Verzehr plötzlich auf ein Stück Hartplastik.
Wir haben uns deswegen bei der Bäckerei Göing gemeldet und sogar noch den Splitter dort abgegeben.
Als Dank oder Entschädigung oder was auch immer haben wir ein Standardschreiben erhalten (wir bedauern, dass Sie mit der Qualität unserer Waren nicht zufrieden waren...) und dazu noch einen Gutschein über 5€. Den haben wir zurückgeschickt.
Unmöglich diese Firma ????
Zudem sind die Preise zu hoch. (1,10€ für ein Kürbisbrötchen mit 5 Kürbiskernen drauf.)
Wir kaufen dort nicht mehr ein.
Allerdings möchten wir zu den tollen Mitarbeitern in der betreffenden Filiale gratulieren. Gerade der junge Mann, der dort am Sonntag oft arbeitet, ist superfreundlich und arbeitet bemerkenswert effizient.
Vielen Dank dafür ????