4
Suse Münch -
a month ago
(Translated by Google) I was there for the first time and can recommend the salon with a clear conscience. Here you will be treated nicely and competently with a good haircut. The online appointment scheduling works great, the hairdressers are nice, they listen - and the result is great. One point deducted because the salon could have been a bit neater, there were large lumps of dust under the windowsill and the coffee bar wasn't tidy - but maybe the cleaning staff was just sick. Also, without mentioning the additional costs, I was asked whether I would like some conditioner in my hair - thank God I already know the trick and said no. I have not experienced this in the other RYF branches and I expect a middle class hairdresser not to encounter this rip-off number. Everything else was perfect ????????!
(Original)
Ich war dort gerade zum ersten Mal und kann den Salon guten Gewissens weiterempfehlen. Hier wird man nett und kompetent mit einem guten Haarschnitt versorgt. Die Online-Terminvergabe klappt prima, die Friseurinnen sind nett, hören zu - und das Ergebnis ist toll. Ein Punkt Abzug, weil der Salon etwas gepflegter hätte sein können, es lagen große Staubflocken unter der Fensterbank und die Kaffeebar war nicht aufgeräumt - vielleicht war aber auch nur das Reinigungspersonal gerade krank. Auch wurde ohne Hinweis auf die Zusatzkosten gefragt, ob ich nicht etwas Conditioner in die Haare haben möchte - gottseidank kenne ich den Trick schon und habe verneint. Ich habe das in den anderen RYF-Filialen nicht erlebt und erwarte von einem Mittelklasse-Friseur, dass diese Abzockenummer nicht vorkommt. Alles andere war perfekt ????????!