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Marvin Schauber -
a year ago
(Translated by Google) Customer service is excellent!
The owner, Mr. Ostertag, takes a lot of time with my Canon Pixma ip 3500 (purchase date: 2007) when it comes to diagnosing errors, even though I didn't buy anything when I visited and it was shortly after the opening hours.
He is patient, logical, well-considered and experienced when searching for and diagnosing errors!
-As a customer, you notice that they are competent, that they don't want to sell you anything, that customer satisfaction is paramount and that they know about printers.
I have been buying refilled cartridges from him since 2010 and so far the quality (print result and reliability of the cartridges) has always been satisfactory.
(Original)
Der Kundenservice ist ausgezeichnet!
Bezüglich der Fehlerdiagnose nimmt sich der Inhaber, der Herr Ostertag, bei meinem Canon Pixma ip 3500 (Kaufdatum: 2007) viel Zeit, obwohl ich bei meinem Besuch nichts gekauft habe und es schon kurz nach dem Ende der Öffnungszeit war.
Bei der Fehlersuche bzw. -Diagnose geht er geduldig, logisch, gut überlegt und erfahren vor!
-Als Kunde merkt man, dass er kompetent ist, einem nichts andrehen will, dass die Kundenzufriedenheit im Vordergrund steht und dass er von Druckern Ahnung hat.
Ich kaufe schon seit ca. 2010 die aufgefüllten Patronen bei ihm und bisher war die Qualität (Druckergebnis und Zuverlässigkeit der Patronen) immer zufriedenstellend.