1 Torty Lorty - 2 months ago
(Translated by Google) I have no idea whether it is normal these days for the salesperson to sit on the cell phone or have long conversations with acquaintances/friends instead of taking care of the customers. Even with a friendly "Hello?" there is no reaction and then with the second "Hello?" you are only looked at annoyed and served carelessly. As if that wasn't outrageous enough, the pretzels are rock hard too! I used to like going to Ditsch, but since the young lady with the headscarf and the other young gentleman have been there, I certainly haven't. "The customer is king" definitely doesn't apply here - too bad.
(Original)
Keine Ahnung ob es in der heutigen Zeit normal ist, dass die Verkäufer/in am Handy sitzt oder mit Bekannten/Freunden Minutenlange lange Gespräche führt, anstatt sich um die Kunden zu kümmern. Selbst bei einem freundlichen „Hallo?“ kommt keine Reaktion und dann wird man beim zweiten „Hallo?“ nur genervt angeschaut und lieblos bedient. Als wäre das nicht schon unverschämt genug, sind auch die Brezeln steinhart! Bin früher gerne zu Ditsch gegangen, aber seitdem die junge Dame mit Kopftuch und der andere junge Herr da sind, sicher nicht mehr. „Der Kunde ist König“ trifft hier auf jeden Fall nicht zu - schade.