User Reviews

5 vy langlotz - a month ago

gut

5 dvp prasanth - 2 months ago

Very good place to eat , my friend is working there ????????????

2 Stephan K. - 4 months ago

(Translated by Google) I think that was my last order for a long time:
Ordered via app at 6 p.m. Delivery time 7:15 p.m. Called at 7:40 p.m. "The pizzas are going into the oven now, it will take another 20 minutes." Delivery then at 8:20 p.m. Over an hour late. The phone number was stored - you could have called! Very bad service! As an exception, we also ordered pizza for our child and had to wait so long. The little one was just hungry! Was asking us holes in our stomachs where was the pizza we promised.
Unfortunately, it was not the first time that there was such a massive delay. It happened even before the pandemic.
Then the super nice driver tells us that he is alone and drives one tour after the other. If the phone rings in between, he will answer it. Folks, there's nothing wrong with personnel policy. Other delivery services do the same. There are rarely delays of more than 5 minutes.
With an average rating of 2.8 for 286 reports (as of June 19, 2022), I would slowly start to react to the reviews!
I would have preferred not to have paid today!
I'm sorry - because the pizza usually tastes very good.
The second star is for the driver.
All the best!

(Original)
Ich glaube, dass war für lange Zeit meine letzte Bestellung:
Per App bestellt um 18 Uhr. Lieferzeit 19:15 Uhr. Angerufen um 19:40 Uhr. "Die Pizzen gehen jetzt in den Ofen, es dauert noch 20 Minuten." Lieferung dann um 20:20 Uhr. Über eine Stunde zu spät. Die Telefonnummer war hinterlegt - man hätte auch mal anrufen können! Sehr schlechter Service! Wir haben ausnahmsweise Pizza auch für unser Kind bestellt und mussten so lange warten. Der Kleine hatte einfach Hunger! Hat uns Löcher in den Bauch gefragt, wo die Pizza bleibt, die wir versprochen haben.
Es war leider nicht das erste Mal, dass es so eine massive Verspätung gab. Auch vor der Pandemie ist es schon passiert.
Dann sagt uns der super nette Fahrer, er sei alleine und fährt eine Tour nach der anderen. Wenn das Telefon dazwischen klingelt, geht er auch mal ran. Leute, da stimmt in der Personalpolitik nichts. Andere Lieferdienste schaffen das auch. Da gibt es selten Verspätungen über 5 Minuten.
Bei einem Bewertungsdurchschnitt von 2,8 bei 286 Berichten (Stand 19.06.2022) würde ich langsam mal anfangen, auf die Rezensionen zu reagieren!
Am Liebsten hätte ich heute gar nicht bezahlt!
Tut mir leid - denn die Pizza schmeckt meist sehr gut.
Der zweite Stern ist für den Fahrer.
Alles Gute!

1 Eno Diaz - 3 months ago

(Translated by Google) I ordered at 17:39 it was true 18:10 after a long wait no phone call I ate myself until the driver rang the doorbell at 19:10 I asked for a discount not even for free the driver pointed out the boss to me nicely to call because he has no right to simply give a discount after a conversation about 5 to 10 minutes we agreed to send the food back a pity about the food and about the time but I don't pay for cold food myself have 2 years in I worked in a pizzeria in Chemnitz and I'm used to it. If the store was late through my own fault, we gave the food away because we made the customer wait or gave a discount, which is a shame because I was really looking forward to something to eat, but after almost 2 hours of waiting, it's over also at some point the end of 2.7 stars does not surprise me very much

(Original)
Habe 17:39 bestellt ausgemacht wahr 18:10 bei mir nach langem warten keinem Anruf habe ich selber gegessen bis der Fahrer dann 19:10 an der Tür geklingelt hat ich habe nach einem Nachlass gefragt nicht mal kostenlos der Fahrer hat mich nett hingewiesen den Chef anzurufen da er kein Recht drauf hat einfach nachlas zu geben nach einer Unterhaltung über kanp 5 bis 10 min haben wir uns drauf geeinigt das Essen zurück zu schicken schade um das Essen und um die Zeit aber für kaltes Essen zahle ich nicht habe selber 2 Jahre in einer Pizzeria in Chemnitz gearbeitet und bin es gewohnt bei Verspätung des Ladens durch eigen Verschulden haben wir das Essen verschenkt da wir den Kunden warten lassen haben oder Rabatt gegeben schade da ich mich sehr darauf gefreut habe etwas zu essen aber nach fast 2 Stunden warten ist dann auch irgendwann Schluss bei 2.7 Sternen wundert mich das ganze auch nicht sehr

1 Marei Heck - a month ago

(Translated by Google) We ordered 2 for our party. We had to wait 45 minutes and then half was missing. The branch was not ready to deliver the missing order. Really terrible service.

(Original)
Wir haben für unsere Feier 2 Bestellung veranlasst. Wir mussten 45 min warten und dann hat noch die Hälfte gefehlt. Die Filiale war nicht bereit die fehlende Bestellung nach zulieferen. Wirklich schrecklicher Service.

1 Eicke - 3 months ago

(Translated by Google) I ordered by Lieferando and selected a possible delivery time - I was to be reproached for that later.
20 minutes after the food was supposed to be here I called to ask where it was. I was told that the food was ready but the driver hadn't left yet. This is because there are only 4 drivers who are all on the road, and I would have ordered very tightly. When asked why I was not informed, I got the answer that there was no time to call the customers and announce the delay.
I'll say that respect, no time to call the customers whose money they live on.
The food came 1 hour later than agreed. Cold and incomplete - a dip was missing. In the consumption one certainly likes to order again...

(Original)
Ich habe per Lieferando bestellt und eine mögliche Lieferzeit ausgewählt - das sollte mir später noch zum Vorwurf gemacht werden.
20 Minuten nachdem das Essen da sein sollte rief ich an um nach dem Verbleib zu fragen. Mir wurde mitgeteilt, dass das Essen fertig, der Fahrer aber noch nicht los gefahren sei. Das läge daran dass es nur 4 Fahrer gäbe die alle unterwegs sind, ich hätte außerdem sehr knapp bestellt. Auf die Frage weshalb man nicht informiert wird bekam ich die Antwort, es gäbe keine Zeit die Kunden anzurufen und die Verspätung anzukündigen.
Da sag ich mal, alle Achtung, keine Zeit die Kunden von deren Geld sie leben anzurufen.
1 Stunde später als vereinbart war das Essen dann da. Kalt und unvollständig - ein Dip hat gefehlt. In dem Konsum bestellt man doch sicherlich wieder gern...

1 Sarah Balzereit - a month ago

(Translated by Google) Unfortunately we ordered there for the last time. Ordered two pizzas via the app, as quickly as possible, i.e. within 30 minutes. After 30 minutes I go to the branch and the first thing I do is get snotty questions from the not very well-groomed employee why I didn’t pick up the pizza at half past twelve. For understanding, my order wasn't placed until 1:15pm, so that can't have been my order.
There was no apology or anything and to top it off the pizza was mis-topped.

(Original)
Leider haben wir dort zum letzten Mal bestellt. Per App zwei Pizzen bestellt, schnellstmöglich, also innerhalb von 30 Min. Nach 30 Min gehe ich in die Filiale und werde gleich erstmal patzig von dem nicht sehr gepflegten Mitarbeiter gefragt, weshalb ich nicht halb 1 die Pizza abgeholt habe. Zum Verständnis, meine Bestellung wurde erst 13:15 Uhr aufgegeben, also kann das schon mal nicht meine Bestellung gewesen sein.
Es gab keine Entschuldung oder der gleichen und als Krönung war die Pizza falsch belegt.

Map Location
Nearby Places

St. Elisabeth Apotheke
Schillerstraße 43, 99096 Erfurt, Germany

Ginkgo-Apotheke
Schillerstraße 35, 99096 Erfurt, Germany

Cafe Puschkin
Puschkinstraße 21, 99084 Erfurt, Germany

re4hostel
Puschkinstraße 21, 99084 Erfurt, Germany

Spielplatz Elisabethstraße
Elisabethstraße 1, 99096 Erfurt, Germany

Thomas Park
Heinrich-Mann-Straße, 99096 Erfurt, Germany

Bolzplatz am Thomasspielplatz
Thomaspark, Heinrich-Mann-Straße, 99096 Erfurt, Germany

Spielplatz Thomaspark
Schillerstraße 29, 99096 Erfurt, Germany

Restaurant Jedermann
Dalbergsweg 36, 99084 Erfurt, Germany

Ferienwohnung Erfurt \"Alte Wache\"
Kartäuserstraße 61, 99084 Erfurt, Germany