1
Alfred Maszuhn -
3 months ago
(Translated by Google) Unfortunately, the QR code of my reservation confirmation was not legible at the barrier. On Sunday morning at 5 a.m. I could not reach any employee. Then had to switch to another parking lot in order not to miss my flight. I've been trying for 4 weeks now to find someone who is responsible for processing my complaint. The phone number that I found as a contact number on the homepage is not responsible. There was no response to my e-mail. The price would be really good, but I paid without receiving anything in return. Too bad.
(Original)
Leider war der QR-Code meiner Reservierungsbestätigung an der Schranke nicht lesbar. Sonntags morgens um 5 Uhr habe ich keinen Mitarbeiter erreicht. Musste dann, um meinen Flug nicht zu verpassen, auf einen anderen Parkplatz ausweichen. Nun versuche ich seit 4 Wochen, jemanden zu finden, der für meine Reklamationsbearbeitung zuständig ist. Die Telefonnummer, die ich als Kontaktnummer auf der homepage gefunden habe, ist nicht zuständig. Auf meine e-mail erfolgte keine Reaktion. Der Preis wäre wirklich gut, aber ich habe gezahlt, ohne dafür eine Gegenleistung erhalten zu haben. Schade.