1
Karin Vöpel -
9 months ago
(Translated by Google) I wanted to order a Sunday mare for tomorrow this morning, I got the answer that this is not possible, I should have ordered earlier. But they would get enough mares in and I could have one if I was there at 8 a.m. if it was still available. I asked if I could If there was a surplus of mares, she could reserve one for me. The answer was no, then the branch manager answered the phone, they always do it that way, bang hung up. I called the branch on Königstrasse, we were happy to reserve you a mare for tomorrow.....it works.
The Fillale on Oststraße gets 1 star from me. Very unfriendly to customers. Also in the past, there were always troubles because of orders, very inflexible, and totally overwhelmed. Then I always drive to the city to the Königstr. branch, they get 5 stars from me.
(Original)
Ich wollte heute morgen einen Sonntagsstuten für morgen bestellen,ich bekam die Antwort das geht nicht ich hätte eher bestellen sollen.Sie würden aber genug Stuten herein bekommen und ich könnte wenn ich um 8 Uhr da bin einen haben wenn noch vorrätig.Ich fragte wenn doch Überschuß an Stuten da sei könnte sie doch davon einen für mich reservieren.Die Antwort war nein,dann kam die Filialleitung ans Telefon das wird immer so gehandhabt,peng aufgelegt.Ich habe darauf hin die Filiale an der Königstr.angerufen,sehr gern reservieren wir ihnen einen Stuten für morgen.....geht doch.
Die Fillale auf der Oststraße bekommt 1 Stern von mir .Sehr Kundenunfreundlich auch in der Vergangenheit immer wieder Ärger wegen Bestellungen sehr unflexibel, und total überfordert.Fahre dann immer bis in die Stadt zur Filiale Königstr.die bekommen 5 Sterne von mir.