1 Ano Nym - 3 months ago
(Translated by Google) Again and again very unfriendly and snotty staff, who react annoyed and with a raised voice to the questions of the customers and prefer to talk privately while the goods are being cleared. Here you feel treated as a 2nd class person. The goods have often not been brought forward or are empty lately. The aisles are too narrow and mostly full of goods. The waiting time in the checkout area is often too long. Customers in particular who are less able to articulate themselves are often treated very disparagingly.
(Original)
Immer wieder sehr unfreundliches und patziges Personal, welches genervt und mit erhöhter Stimme auf die Fragen der Kunden reagiert und sich während der Warenverräumung lieber privat unterhält. Hier fühlt man sich als Mensch 2. Klasse behandelt. Die Ware ist in letzter Zeit oft nicht vorgezogen bzw. leer. Die Gänge sind zu eng und meist mit Ware vollgestellt. Die Wartezeit im Kassenbereich ist häufig zu lang. Gerade Kunden die sich sprachlich schlechter artikulieren können werden oft sehr herabwürdigend behandelt.