Deutsche Bank Filiale

Königstraße 7-11, 47051 Duisburg, Germany
Bank ATM
User Reviews

5 Spirit_Peace - 2 years ago

Very good credit advice and with good service!
I want to take bank credit and I went Deutsche Bank without appointment but the staff accepted other wise in Germany without appointment is not Possible and the staff Explained to me very Friendly way to all important information after 35-45 minutes meeting form the staff explanation I got satisfaction answer.

I highly recommend to you all to visit The Deutsche Bank Filiale at Duisburg Hbf and get all beneficial information or Service form the Staffs.

5 Anoda one65 - 2 years ago

Very helpful to me as a foreign student in Germany. Frau Themann helped me contact the foreign office in a difficult time.

4 Annette Guss - 3 years ago

How far is this DB branch from the Duisberg train station and is there a closer DB branch w personnel to assist customers? Danke !!

5 Udo Geo - 2 years ago

Very good ????

1 Rhenanier - 2 months ago

(Translated by Google) This review does not refer to the banking services offered, but to the connected underground car park for "customers" and "non-customers". At the entrance, it is not clear that it will be locked and barricaded after the bank branch has closed, i.e. during the main shopping hours in the pedestrian zone on Königsstraße. You can no longer get to your vehicle! Even the 24-hour emergency service posted at the entrance cannot help here. Apparently no one has a key! So you have to wait until the branch reopens – in the worst case until Monday. Whether you were involuntarily locked out beforehand or not - at the latest after the steep exit with a curve, you will be very happy that you came out unscathed.

(Original)
Diese Bewertung bezieht sich nicht auf die angebotenen Bankdiensleistungen, sondern auf die angeschlossene Tiefgarage für "Kunden" und "Nichtkunden". Es ist bei der Einfahrt nicht eindeutig ersichtlich, dass diese nach Schließung der Bankfiliale, also noch während der Haupteinkaufszeiten in der Fußgängerzone Königsstraße, verriegelt und verrammelt wird. Man kommt dann nicht mehr an sein Fahrzeug! Auch der an der Einfahrt ausgewiesene 24-Std.-Notdienst kann hier nicht weiterhelfen. Offenbar hat niemand einen Schlüssel! Man muss also bis zur Wiedereröffnung der Filiale warten – im schlimmsten Fall bis Montag. Ob nun vorher unfreiwillig ausgesperrt oder nicht – spätestens nach der steilen Ausfahrt mit Kurve wird die Freude groß sein, dass man wieder unbeschadet herausgekommen ist.

1 T. - 4 months ago

(Translated by Google) I have been a Deutsche Bank customer for over 30 years and have always been satisfied.
Then all branches were gradually closed. I can't withdraw or deposit money here. I have to go to town for that! Bad enough.
The telephone hotline is an absolute disaster. If you call three times on a topic, you get three different statements. Requests are not processed at all, no callbacks are made, no response is given to e-mails, and they are not processed either. My request has been pending for 3 months, reaction from Deutsche Bank u003d 0.
So there is no longer any service at all. What do you pay fees for? For online banking???
The bank will be changed soon. Perhaps the customer is valued elsewhere!

(Original)
Ich bin seit über 30 Jahre Kundin bei der Deutschen Bank und war immer zufrieden.
Dann wurden nach und nach alle Filialen geschlossen. Ich kann hier weder Geld abheben noch einzahlen. Dazu muss ich in die Stadt! Schlimm genug.
Die telefonische Hotline ist eine absolute Katastrophe. Ruft man zu einem Thema dreimal an, bekommt man drei verschiedene Aussagen. Anliegen werden überhaupt nicht bearbeitet, Rückrufe nicht getätigt, auf Mails wird nicht reagiert, sie werden auch nicht bearbeitet. Seit 3 Monate schwebt mein Anliegen in der Luft, Reaktion der Deutschen Bank u003d 0.
Einen Service gibt also überhaupt nicht mehr. Wofür zahlt mal Gebühren? Fürs Onlinebanking???
Die Bank wird dann demnächst gewechselt. Vielleicht wird der Kunde anderswo wertgeschätzt!

5 Sadet Cirak - 2 months ago

(Translated by Google) I had problems with my online banking and other concerns. The problems were handled with patience and were quickly resolved. Very helpful and competent, many thanks to Mrs. Patrick!!!

(Original)
Ich hatte u.a. Probleme mit meinem Online Banking und weitere Anliegen. Die Probleme wurden mit Geduld bearbeitet und wurden schnell gelöst. Sehr hilfsbereit und kompetent, vielen Dank an Frau Patrick!!!

Map Location
Nearby Places

Bäckerei Horsthemke
Königstraße 14, 47051 Duisburg, Germany

Penny Königstraße
Königstraße 13, 47051 Duisburg, Germany

Djäzz Duisburg
Börsenstraße 11, 47051 Duisburg, Germany

König-City
Düsseldorfer Str. 4, 47051 Duisburg, Germany

Evangelischer Kirchenkreis Duisburg - Kirchenkreisbüro
Am Burgacker 14-16, 47051 Duisburg, Germany

Evangelische Kirchengemeinde Alt-Duisburg
Am Burgacker 14-16, 47051 Duisburg, Germany

Konzertkasse Lange GmbH
Königstraße 2, 47051 Duisburg, Germany

Eiscafé Panciera e. K.
Königstraße 24, 47051 Duisburg, Germany

Fino Espressobar
Salvatorweg 6, 47051 Duisburg, Germany

Marianne's
Salvatorweg 8, 47051 Duisburg, Germany