1
A T -
2 months ago
(Translated by Google) Absolute caution required! Do not book with bus master. Busmeister accepts orders that are canceled without prior notice at very short notice before departure, saying that you don't have one
Bus operator found.
The comment is incorrect. It is an oversight on the part of Busmeister and in no way a pandemic or Ukraine-related failure, which was only pretended in the reply emails.
Busmeister simply booked the bus transfer confirmed to the customer too late with a partner company. According to his own statements, Busmeister did not start the journey until 03.06. booked with a partner company, which allegedly canceled the booking shortly thereafter, although the order was given to us customers on March 7th. was confirmed by bus master. For three months, the customer was led to believe that the bus was already booked, even though no bus had been booked yet. 2 weeks before departure on June 18th. we were then informed for the first time that the transfer unfortunately had to be canceled due to the lack of drivers due to the entire corona situation. Now two classes, who were looking forward to their class trip after a two-year Corona break, are without a bus transfer.
The absolute highlight is that we are asked 2 weeks after the trip has not taken place for an evaluation of the trip, which has now been done.
(Original)
Absolute Vorsicht geboten! Nicht mit Busmeister buchen. Busmeister nimmt Aufträge an, die ohne Vorankündigung sehr kurzfristig vor der Abfahrt storniert werden mit dem Hinweis, man habe keinen
Busunternehmer gefunden.
Der Kommentar ist nicht zutreffend. Es handelt sich um ein Versäumnis Busmeisters und keinesfalls um einen pandemie- oder ukrainebedingten Ausfall, der in den Antwortmails nur vorgeschoben wurde.
Busmeister hat einfach den dem Kunden gegenüber bestätigten Bustransfer zu spät bei einem Partnerunternehmen gebucht. Nach eigenen Aussagen hat Busmeister die Fahrt erst am 03.06. bei einem Partnerunternehmen gebucht, das die Buchung angeblich kurz darauf storniert habe, obwohl der Auftrag uns Kunden gegenüber schon am 07.03. von Busmeister bestätigt wurde. Drei Monate wurde der Kunde im Glauben gelassen, dass der Bus schon gebucht war, obwohl noch kein Bus gebucht wurde. 2 Wochen vor Abfahrt am 18.06. wurde uns dann erstmals mitgeteilt, dass man aus Gründen des Fahrermangels wegen der gesamten Coronasituation den Transfer leider stornieren müsse. Nun stehen zwei Klassen, die sich nach zwei Jahren Coronapause auf ihre Klassenfahrt gefreut haben, ohne Bustransfer da.
Absoluter Höhepunkt ist, dass wir 2 Wochen nach nicht stattgefundener Fahrt um eine Bewertung der Fahrt gebeten werden, was hiermit erfolgt ist.