1
Josephine Nordheim -
6 months ago
(Translated by Google) The quality of the baked goods was solid, assessed after 2 visits. However, I was always served by a very unfriendly, probably overwhelmed lady, so that I didn't feel like visiting again. In addition, the employee made disparaging remarks about her new boss and internal company processes (missing labels on the cake). Although I understand the frustration that this is passed on to the customers and the buck is passed on to the new owner, I find it highly unprofessional!
(Original)
Die Qualität der Backwaren war, eingeschätzt nach 2 Besuchen, solide. Jedoch wurde ich jedesmal von einer sehr unfreundlichen, wahrscheinlich überforderten Dame bedient, dass ich auf weitere Besuche keine Lust mehr habe. Außerdem hat die Angestellte sich abfällig über ihren neuen Chef und firmeninternen Abläufen (fehlenden Beschriftungen am Kuchen) geäußert. Zwar habe ich Verständnis für Frustration, dass diese allerdings an die Kundschaft weitergeben wird und der Schwarze Peter an den neuen Inhaber weitergeschoben wird, finde ich hochgradig unprofessionell!