2
Tara Tilas -
2 years ago
(Translated by Google) Staff has always been friendly so far. However, if the boss seems to be making enough money herself, the service is bad! But it was still enough for a callback. That’s one star for that.
"The damaged product will probably no longer be delivered by the dealer before x-mas and whether this would then be free of defects cannot be said because all are handmade."
A statement paired with disinterest in the voice, which nipped further questions in the bud.
After all, I had a gift idea through accents - so the second star.
Anyway, my online search for the same product resulted in one hit:
Real sells goods from the same dealer and they arrived yesterday “without errors”. Still easy before X-mas as you can see.
How fortunate.
(Original)
Personal ist bisher immer freundlich gewesen. Wenn allerdings die Chefin selbst genug Geld zu verdienen scheint, ist es um den Service schlecht bestellt! Für einen Rückruf hat es aber noch gereicht. Dafür schon mal den einen Stern.
“Das beschädigte Produkt wird vor x-mas wohl nicht mehr neu vom Händler geliefert und ob dieses dann Fehlerfrei wäre, kann man nicht sagen, weil alle handgefertigt seien.“
Eine Aussage gepaart mit Desinteresse in der Stimme, welche weitere Fragen im Keim ersticken ließen.
Immerhin hatte ich durch Akzente eine Geschenk Idee - dafür also den zweiten Stern.
Meine Onlinesuche nach dem gleichen Produkt ergab jedenfalls einen Treffer:
Real verkauft Ware vom gleichen Händler und die kam “fehlerfrei“ gestern an. Noch locker vor X-mas wie man sieht.
Welch ein Glück.