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Katha Engfer -
4 years ago
(Translated by Google) Unfortunately not customer and service oriented.
The beautician gives a bad result. It is my fault as a customer and after Mr B.'s reaction I didn't deserve it any other way. Complaints are not taken seriously. You are mocked on the phone. And the word of the company's own trainee does not count, "what she says, you shouldn't take it at face value".
Interesting attitude.
I should just drive from Frechen to Dellbrück to show my feet, yesterday I would have had time to come to Dellbrück. Of course that's a good argument, Mr. B.
Too bad the GF has no opportunity to deal with complaints. Maybe he could have handled it a little more professionally.
I feel absolutely screwed.
Never Vitasana again.
(Original)
Leider gar nicht kunden-und serviceorientiert.
Die Kosmetikerin liefert ein schlechtes Ergebnis. Ich als Kunde bin es selbst Schuld und nach der Reaktion von Herrn B. habe ich es auch nicht anders verdient. Reklamationen werden nicht ernst genommen. Am Telefon wird man verspottet. Und das Wort der unternehmenseigenen Azubine zählt nicht, „was die sagt, das soll man mal nicht für bare Münze nehmen„.
Interessante Einstellung.
Ich soll mal eben von Frechen nach Dellbrück fahren um meine Füße zu zeigen, gestern hätte ich ja auch Zeit gehabt nach Dellbrück zu kommen. Das ist natürlich ein gutes Argument Herr B.
Schade das der GF keine Gelegenheit hat sich um Beschwerden zu kümmern. Der hätte es vielleicht etwas professioneller handhaben können.
Ich fühle mich absolut verarscht.
Nie wieder Vitasana.