2 Robert Oehl - 4 months ago
(Translated by Google) Doesn't accept repairs at the moment..it's spring and you can't foresee that there might be more ;-). So, not sarcastically: an appointment was available at Fahrrad Schäfer on Hermeskeiler Platz (repair by tomorrow), not with you. Incidentally, I also rated the other bike shops negatively. Objectively, the customer is better off with Fahrrad Schäfer. A lack of skilled personnel cannot be an argument, after all, I was offered the opportunity to do it myself. If you think every review on Google is an outburst of frustration from an angry citizen, that's up to you. Let's leave the interpretation and stick to the facts, which might help a customer who otherwise makes a journey for free.
(Original)
Nimmt momentan keine Reparaturen an..ist ja Frühling und da kann man nicht voraussehen, dass da vielleicht mehr anfällt;-). So, ganz unsarkastisch: ein Termin war bei Fahrrad Schäfer am Hermeskeiler Platz zu bekommen (Reparatur bis morgen), bei Ihnen nicht. Im übrigen habe ich die anderen Fahrradläden auch negativ bewertet. Ganz objektiv ist der Kunde bei Fahrrad Schäfer besser dran.Fachpersonalmangel kann kein Argument sein, immerhin wurde mir ja angeboten es selbst zu machen. Wenn Sie meinen jede Rezension bei Google sei der Frustausbruch eines Wutbürgers ist das Ihre Sache. Lassen wir doch die Interpretation und bleiben bei den Fakten die vielleicht einem Kunden helfen der sonst einen Weg umsonst macht.