1 anas Rahman - 11 months ago
(Translated by Google) On Saturday, October 9th, 2021 around 8:10 p.m. I asked about Argan Oil Glatt. One of the employees sent me to the third corridor in the back. There were two other employees standing there. I asked very nicely, where can I find the above product. She replied: "on the ended side"
I searched there for about 5 minutes and couldn't find my target product. I asked her again very nicely. Suddenly she was excited and said this is the product. I looked at myself. It wasn't the same. Back and forth
Unfriendly
The best always comes at the end. The queue was so long to dig up two people answered the same and run away and smile at each other!
I wonder what's going on with dm ???????
Where is customer service?
No wonder I order more online from Amazon
(Original)
Am Samstag, den 09.10.2021 gegen 20:10 Uhr fragte ich nach Argan Öl Glatt. Die eine Mitarbeiterin schickte mich nach hinten dritter Gang. Dort waren zwei weitere Mitarbeiten stehen. Ich fragte ganz nett, wo ist das o.g Produkt finde. Sie antwortete: „auf der endeten Seite“
Dort habe ich ca. 5 Minuten gesucht und mein Zielprodukt nicht gefunden. Ich fragte sie nochmal ganz nett. Aufeinmal war sie aufgeregt und meinte das ist das Produkt. Ich schaute mir an. Es war nicht das Selbe. Hin und her
Unfreundlich
Das beste kommt immer zum Schluss. Die Schlange war so lang auf Nachgrabe antworteten zwei mitarbeiten gleich und laufen weg und lächeln sich an !!!
Ich frage mich was ist mit dm los ???????
Wo ist Kundenservice ?
Kein Wunder, dass ich mehr online bei Amazon bestelle