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Christian Greim -
2 months ago
(Translated by Google) I can only agree with almost every negative review, even my cancellation had mysteriously disappeared. I too have been denied the Corona closing times and a partial refund due to limited use to this day. On the contrary, I was insulted several times. I've always wondered what the service fee actually has to be paid for, because there can be no question of service here. Surely the answer will be audacity and insinuations. It wouldn't be anything new, as you can see from the reactions to negative reviews. They have self-proclaimed "Best Studio in Town". It's a shame that no studio is taking action against this audacity on its own. Everyone can compare ratings, followers and offers themselves. Then you come to the conclusion that none of this corresponds to what is promised there.
(Original)
Ich kann nur so gut wie jeder negativen Bewertung zustimmen, auch meine Kündigung war auf mysteriöse Weise verschwunden. Auch mir wurden die Corona-Schließzeiten und eine teilweise Erstattung durch eingeschränkte Nutzung bis heute verwehrt. Im Gegenteil, ich wurde auch noch mehrfach beleidigt. Ich habe mich schon immer gefragt, wofür die Servicepauschale eigentlich gezahlt werden muss, denn von Service kann hier keine Rede sein. Sicher kommen als Antwort wieder Dreistigkeiten und Unterstellungen. Es wäre nichts Neues, wie man es an den Reaktionen auf negative Bewertungen entnehmen kann. Sie haben sich selbst zum „Besten Studio der Stadt“ ernannt. Schade, dass kein Studio schon allein gegen diese Dreistigkeit vorgeht. Jeder darf selbst Bewertungen, Follower und Angebote vergleichen. Dann kommt man zu dem Entschluss, dass alles das nicht dem entspricht, was man dort verspricht.