1 Christine Ohlenbusch - 2 months ago
(Translated by Google) Promise that my wedding rings should be there within 5 to 7 days, I called on the 8th day. I was told that it might be delayed by 1 to 2 days because the men's ring is extremely large. On the 10th day I called again.... Now they said to me that I would get a call back shortly. He also followed promptly. However, the company that makes the rings would not be producing at the moment! The employee said there was nothing he could do about it. Yes and??? Me as a customer??? I was offered replacement rings. Which I then had to take. Well, I didn't have a choice. The date was fixed. I'm just wondering why the employee didn't immediately check whether the production of the rings would be ready by the specified date. That's why I had to drive 8 x ferry... Not cheap either! I would not buy there again after this experience..
(Original)
Mach Zusage, dass meine Trauringe innerhalb von 5 bis 7 Tagen da sein sollte, habe ich am 8.Tag angerufen. Man sagte mir, dass es sich vielleicht um 1 bis 2 Tage verschieben könne weil der Herrenring extrem groß sei. Am 10. Tag rief ich wieder an.... Jetzt sagte man zu mir, dass ich gleich einen Rückruf bekommen würde. Der folgte auch promt. Allerdings würde die Firma, die die Ringe fertigt, zur Zeit nicht produzieren! Der Mitarbeiter sagte, da könne er ja auch nichts für. Ja und??? Ich als Kunde etwa??? Man hat mir Ersatzringe angeboten. Die ich dann auch nehmen musste. Tja, ich hatte ja keine Wahl. Termin stand ja fest. Ich frage mich nur warum der Mitarbeiter nicht sofort geprüft hat ob die Anfertigung der Ringe zum genannten Zeitpunkt fertig wären. Ich musste deswegen 8 x Fähre fahren.... Auch nicht billig! Ich würde nach dieser Erfahrung nicht wieder dort kaufen..