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Estefania Bo -
6 months ago
(Translated by Google) I was sent to Bochum by Staples Dortmund. Since the goods were not in stock there again. But it should be available in Bochum. The chair was not in the exhibition in Bochum. The lady at the checkout didn't know, the lady who was supposed to know accepted the goods for an indefinite period. They asked me to wait but couldn't tell me how long. Although a saleswoman was there (possibly a specialist salesperson), she could not give me any information on any of my questions.
Another customer was frustrated with the service as I was. You have to ask yourself, what's wrong?!
With the lack of customer service, does the retail trade wonder about the online orders? Without words!
(Original)
Ich wurde von Staples Dortmund nach Bochum geschickt. Da zum wiederholten Male die Ware dort nicht auf Lager war. Aber sie sollte in Bochum vorrätig sein. In Bochum war der Stuhl nicht in der Ausstellung zu finden. Die Dame an der Kasse wusste es nicht, die Dame, die es wissen sollte, nahm Ware an für unbestimmte Zeit. Man bat mich zu warten, konnte mir aber nicht sagen wie lange. Obwohl eine Verkäuferin da war (fraglich Fachverkäuferin) konnte diese mir zu keiner Frage eine Auskunft geben.
Eine weitere Kunden war ebenfalls wie ich frustriert von dem Service. Da muss man sich doch fragen, was läuft falsch?!
Bei dem mangelnden Kundenservice wundert sich der Einzelhandel über die Oninebestellungen? Ohne Worte!