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Arijan Ademi -
4 months ago
(Translated by Google) A good subway in Sennestadt.
Most of the employees who served me there were very friendly and gave the impression that they like working for Subway.
Subway's subs are always the same, so very good and tasty.
However, the employees have a problem with Subway's points system and sometimes unfortunately do not manage to book the points on the app, even though the app is scanned.
Unfortunately, the employees don't understand the point booking system that well either. Since I didn't get the code 3 times for the post-booking.
3 times I got the information that the code is on the receipt, although I got different information from the customer support.
The customer must receive a second receipt with the code so that they can add the points.
However, adding points always worked well with a photo of the receipt.
(Original)
Ein guter Subway in Sennestadt.
Die meisten Mitarbeiter die mich dort bedient haben war sehr freundlich und haben den Eindruck gemacht sie arbeiten gerne für Subway.
Die Subs von Subway sind immer gleich, also sehr gut und lecker.
Allerdings haben die Mitarbeiter ein Problem mit dem Punkte System von Subway und schaffen es manchmal leider nicht die Punkte auf die App zu buchen obwohl man die App Scan lässt.
Auch das mit dem Punkte nach buchen System verstehen die Mitarbeiter leider auch nicht so gut. Da ich 3 mal den Code nicht bekommen habe für das nach buchen.
3 mal bekam ich die Information das sich der Code auf dem Kassenbon befindet, obwohl ich von dem Kunden Support anderes Erfahren habe.
Der Kunde muss einen zweiten Kassenbon mit den Code bekommen damit dieser die Punkte nachtragen kann.
Allerdings hat das Punkte nachtragen auch immer gut geklappt mit einem Foto des Kassenbons.