5 Belal Uddin - 3 weeks ago
Reception was so worming.reception girl is so helpfull,prety u0026 nice behaviour.
5 Belal Uddin - 3 weeks ago
Reception was so worming.reception girl is so helpfull,prety u0026 nice behaviour.
5 Gunnar Bente - 2 months ago
(Translated by Google) Difficult to reach by phone, but emails were dealt with fairly promptly.
I was dealing with my son's student ticket and I can't complain about the speed of processing.
We applied for the student ticket (much) too late, but the ticket was still in the mailbox a week later. Top.
You just have to be friendly, then the others will be too...
(Original)
Telefonisch schwierig zu erreichen, E-Mails wurden aber recht zeitnah bearbeitet.
Bei mir ging es um ein Schülerticket meines Sohnes und ich kann mich über die Geschwindigkeit der Bearbeitung nicht beschweren.
Wir hatten (viel) zu spät einen Antrag auf das Schülerticket gestellt, trotzdem lag das Ticket eine Woche später im Briefkasten. Top.
Man muß nur freundlich sein, dann sind es die anderen auch...
1 ZS - 2 months ago
(Translated by Google) Absolutely bad company. Buses are completely canceled and customer service is useless. You call and they can't even tell you anything or don't even answer. If you want to go home after school you have to sit in the heat because 2 buses are cancelled.. unfortunately absolutely bad and not even worth 1 star, I'm sorry
(Original)
Absolut schlechtes Unternehmen. Busse fallen komplett aus und der Kundenservice ist auch nicht zu gebrauchen. Man ruft an und da können die dir nichtmal was sagen oder gehen erst gar nicht dran. Wenn man nach der Schule nach Hause will muss man in der Hitze sitzen weil 2 Busse ausfallen.. leider absolut schlecht und nichtmal 1 Stern wert, tut mir leid
2 Me S - 3 months ago
(Translated by Google) It's a shame how customers are treated here. Training in communication would certainly be helpful. Because if a customer calls, like I did this morning, disappointed and also slightly upset (because neither trains are running, nor is an SEV set up and there is not even a prospect of further action for the coming week) - I still expect a polite and helpful demeanor on the hotline. Apart from the 9€ ticket, my subscription cost about 200€ per month - I expect that I will reach my goal or otherwise at least "mental" support.
(Original)
Es ist sehr schade, wie hier mit Kunden umgegangen wird. Eine Schulung in Kommunikation wäre sicher hilfreich. Denn wenn eine Kundin, so wie ich heute Morgen, enttäuscht und auch leicht angesäuert anruft (weil weder Züge fahren, noch ein SEV eingerichtet und noch nicht einmal eine Aussicht auf weiteres Vorgehen auch für die kommende Woche besteht)- erwarte ich dennoch ein höfliches und hilfsbereites Auftreten an der Hotline. Außerhalb des 9€ Tickets kostete mein Abo etwa 200€ monatlich - da erwarte ich auch, dass ich an mein Ziel komme oder andernfalls wenigstens „mentale“ Unterstützung.
1 Atlaz 331 - 2 months ago
(Translated by Google) Constant failures that are not communicated anywhere. Bus drivers are sometimes aggressive and racist. Customer service generally can't help with anything. Horror company!
(Original)
Ständig Ausfälle, die nirgends mitgeteilt werden. Busfahrer sind teilweise aggressiv und rassistisch. Kundenservice kann generell bei nichts weiterhelfen. Horror Unternehmen!
3 Karl Müller - 2 months ago
(Translated by Google) So nobody has an ABO with us.
So I can't argue with that.
We had problems with bus drivers several times (twice).
We complained via email.
And apparently the drivers were then retrained accordingly.
So that's actually how it's supposed to work.
Addendum: The unpunctuality of the buses is really annoying.
If someone also has to go to work: complete catastrophe!
I never thought I'd say it: take the train as an example.
They are always unpunctual, but at least the connecting trains wait, if possible.
(Original)
Also bei uns hat niemand ein ABO.
Von daher kann ich nicht mitstreiten.
Wir hatten mehrmals Probleme mit Bus- fahrern (2 mal).
Wir haben uns per email beschwert.
Und scheinbar wurden die Fahrer dann entsprechend nochmal nachgeschult.
Also eigentlich so wie es dann laufen soll.
Nachtrag: Die Unpünktlichkeit der Busse ist echt nervig.
Wenn jemand auch noch zur Arbeit muss: Vollkatastrophe!
Ich dachte nie, dass ich das mal sagen würde: nehmen Sie sich ein Beispiel an der Bahn.
Die sind zwar ständig unpünktlich, aber wenigstens warten die Anschlusszüge, sofern möglich.
5 Tom Joad - 6 months ago
(Translated by Google) I've been a subscription customer for over 15 years.
So far everything has always worked very well.
When I was supposed to cancel at short notice during Corona, a solution was found very quickly and the subscription was simply suspended.
(Original)
Ich bin seit über 15 Jahren Kunde mit Abo.
Bisher hat alles immer sehr gut funktioniert.
Als es während Corona kurzfristig zu einer Kündigung durch mich kommen sollte, wurde sehr schnell eine Lösung gefunden und das Abo einfach ausgesetzt.
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